خبرهای داغ:
همایش تخصصی و دوره تربیت مربی اقتصاد مقاومتی با حضور قائم‌مقام رئیس انجمن مدرسان اقتصاد مقاومتی کشور در قم برگزار شد.
کد خبر: ۸۸۹۶۸۰۰
|
۱۳ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۰:۰۷
همایش تخصصی و دوره تربیت مربی اقتصاد مقاومتی در قم برگزار شد

به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، همایش تخصصی و دوره تربیت مربی اقتصاد مقاومتی روز پنج شنبه با حضور حجت‌الله عبدالملکی رئیس کارگروه اقتصاد مقاومتی سازمان بسیج اساتید و قائم‌مقام رئیس انجمن مدرسان اقتصادی کشور در سالن اجتماعات ساختمان شهید سعیدی قم برگزار شد.

در این همایش، رئیس کارگروه اقتصاد مقاومتی سازمان بسیج اساتید کشور بابیان اینکه اختلاف بین آمریکا و ایران اختلاف مبنایی است، اظهار داشت: مشکل اصلی آمریکا با ایران مشکل تمدنی است و برنامه‌های هسته‌ای و غیره بهانه‌های این دشمنی هستند.

حجت‌الله عبدالمالکی تنها راه مقابله با تحریم‌های اقتصادی آمریکا را مورد توجه قرار داد و افزود: اقتصاد مقاومتی و اقتصاد درون‌بنیاد تنها نسخه‌ای است که می‌تواند کشور را در برابر تحریم و چالش‌های بین‌المللی ایمن کند همچنین اقتصاد مقاومتی به معنای انزوا و گوشه‌نشین شدن کشور نیست بلکه تولید و خودکفایی کشور در زمینه کالاهای استراتژیک است.

قائم‌مقام رئیس انجمن مدرسان اقتصاد مقاومتی کشور ادامه داد: دنیا به تکنولوژی برتر و بی‌رقیب احترام می‌گذارد و نمی‌توانند آن را به چالش بکشد بنابراین یک معنی مهم اقتصاد مقاومتی پیشرفت در زمینه تولید کالاهایی است که از کیفیت بهتری نسبت به موارد مشابه خود دارند.
ارسال نظرات
پر بیننده ها