خبرهای داغ:
رئیس هیأت‌‌‌‌ کاراته استان قم خبر داد

رقابت 7 کاراته‌کای قم برای کسب سهمیه جهانی 2017

رئیس هیأت‌‌‌‌ کاراته استان قم گفت: هفت کاراته‌کای قم در ادامه تلاش خود برای کسب سهمیه مسابقات جهانی 2017 امروز در انتخابی سه رده سنی تیم‌های ملی به میدان می‌روند.
کد خبر: ۸۸۹۶۷۹۶
|
۱۳ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۶:۵۱


به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، علیرضا برخوردار امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران، اظهار کرد: مسابقات انتخابی تیم‌های ملی رده‌های سنی نوجوانان، جوانان و امید پسران امروز جمعه سیزدهم مرداد ماه برگزار می‌شود  و دختران کاراته‌کای مدعی عضویت در تیم‌های ملی نیز روز سه‌شنبه هفدهم مرداد ماه در سالن شهید کبکانیان تهران روی تاتامی خواهند رفت.

وی افزود: این رقابت‌ها در بخش پسران با حضور برترین‌های بخش کومیته پیکارهای قهرمانی کشور در نجف‌آباد و به شکل دوره‌ای برگزار خواهد شد و وزن کشی مسابقات نیز صبح روز مسابقه و با یک کیلوگرم ارفاق وزنی انجام می‌شود تا در هر وزن یک و یا دو کاراته‌کا به مرحله بعدی انتخابی‌ها راه یابند.

رئیس هیأت‌‌‌‌ کاراته استان قم با بیان اینکه مرحله بعدی انتخابی‌ با حضور ملی‌پوشان اعزامی به رقابت‌های 2017 قهرمانی آسیا انجام خواهد شد، تصریح کرد: این انتخابی برای گزینش بهترین‌های کاراته کشورمان برای اعزام به مسابقات جهانی 2017 در اسپانیا برگزار می‌شود.

وی در ادامه به تعداد کاراته‌کاهای قمی حاضر در این انتخابی اشاره کرد و افزود: در رده سنی نوجوانان حمیدرضا بهادر، محمود نعمتی و امیرحسین گل‌بهار شاگردان اساتید برجسته این رشته یعنی دباغیان، خلیلی و برادران سلطانی به نمایندگی از قم به میدان خواهند رفت.

برخوردار با بیان اینکه حمید زنگنه شاگرد برادران پایدار نماینده قم در انتخابی تیم ملی جوانان است، عنوان کرد: در رده سنی امید نیز مهدی حسین‌جانی و علیرضا نجاتی از باشگاه انقلاب به عنوان شاگردان استاد دباغیان و مهدی عزیز زاده از باشگاه استقلال به عنوان شاگرد استاد خلیلی روی تاتامی حاضر می‌شوند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: نفرات برتر این مرحله با نفرات برتر مسابقات برگزار شده در نجف‌آباد اصفهان به رقابت می‌پردازند، در حالی که مدال‌آوران کاراته قم از پیکارهای برگزار شده در نجف‌آباد، سینا عبدالحسینی، مرتضی نعمتی، امین شایگان، حمیدرضا نجاتی و علی نجفی بودند.
ارسال نظرات