خبرهای داغ:
نماینده مردم شهرستان سمنان در مجلس شورای اسلامی:
نماینده مردم شهرستان سمنان در مجلس شورای اسلامی گفت: فرهنگ رضوی نقطه مقابل فرهنگ های غربی است و باید از این موضوع در جهت مقابله با تهاجم فرهنگی استفاده کنیم.
کد خبر: ۸۸۹۶۷۸۷
|
۱۳ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۹:۳۶

احمد همتی در گفت و گو با خبرگزاری بسیج در سمنان، ضمن بیان اینکه فرهنگ رضوی نقطه مقابل فرهنگ های غربی است و باید از این موضوع در جهت مقابله با تهاجم فرهنگی استفاده کنیم، ادامه داد: تهاجم فرهنگی موضوع بسیار مهمی است که باید مورد توجه قرار بگیرد.

وی افزود: اجرای برنامه های فرهنگی در راستای ترویج فرهنگ های اسلامی در سطح کشور یکی از بهترین روش های مقابله با این موضوع است.

نماینده مردم شهرستان سمنان در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: باید قشر جوان را جذب این برنامه های فرهنگی کنیمتا بتوانیم با تاثیرگذاری بر این قشر گام بلندی در جهت مقابله با تهاجم فرهنگی برداریم .

همتی تصریح کرد: دشمنان اسلام و انقلاب اسلام ایران در تلاش هستند تا آینده سازان کشور را از مسیر اسلام دور کنند که در این راستا با جنگ نرم و تهاجم فرهنگی ورود پیدا کرده اند.

نماینده مردم شهرستان سمنان در مجلس شورای اسلامی گفت: باید در خصوص مقابله با تهاجم فرهنگی دست به دست هم بدهیم تا دچار مشکل نشویم و در این راه از تمام پتانسیل های خود استفاده کنیم .

همتی خاطرنشان کرد: امیدواریم تا کاروان های زیر سایه خورشید امسال هم با اجرای برنامه های فرهنگی خود در استان سمنان نقش مهمی در این خصوص داشته باشند.

لازم به ذکر است کاروان زیر سایه خورشید با هدف باب شدن زیارت از راه دور و انتشار فرهنگ رضوی به استان های کشور و کشورهای خارجی سفر می کنند تا خادمین حرم امام رضا(ع) مبلغین این فرهنگ باشند.

گفتنی است امسال نهمین دوره حضور کاروان رضوی در استان سمنان است که با شعار " به تو اقتدا می کنیم " برنامه های فرهنگی خود را با همکاری تشکل های فرهنگی فعال استان اجرا می کنند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها