فرماندار ویژه شهرستان شاهرود:

برنامه های فرهنگی خدام رضوی هر سال قوت میگیرند

فرماندار شهرستان شاهرود گفت: برنامه های فرهنگی کاروان زیر سایه خورشد هرسال با قوت بیشتری نسبت به سال گذشته برگزار می شود.
کد خبر: ۸۸۹۶۷۸۶
|
۱۳ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۹:۳۴

سید محمد رضا هاشمی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در شاهرود، ضمن بیان اینکه برنامه های فرهنگی کاروان زیر سایه خورشد هرسال با قوت بیشتری نسبت به سال گذشته برگزار می شود، ادامه داد: امیدواریم این روند ادامه دار باشد تا شاهد پیشرفت های خوبی در زمینه برنامه های فرهنگی در کشور باشیم.

وی افزود: کاروان زیر سایه خورشید با اجرای این برنامه های فرهنگی در تلاش است تا سبک زندگی ائمه اطهار(ع) به خصوص امام رضا(ع) را در کشور گسترش دهد.

فرماندار شهرستان شاهرود ادامه داد: یکی دیگر از اهداف این کاروان ها ترویج فرهنگ رضوی در میان اقشار مختلف مردم به خصوص قشر جوان است.

هاشمی تصریح کرد: باید همه تلاش کنیم تا این فرهنگ نه تنها در کشور بلکه در بین مردم دنیا منتشر شود تا فرهنگ رضوی به عنوان مسیر صحیح زندگی مشخص شود.

فرماندار شهرستان شاهرود گفت: حضور جوانان در این برنامه های فرهنگی بسیار موثر است و باید این حضور پر رنگ تر از گذشته شود تا شاهدنتایج مثبت آن باشیم .

هاشمی خاطرنشان کرد: امیدواریم تا در سال جاری نیز برکات حضور خادمین امام رضا(ع) در استان سمنان مانند سال های گذشته در طول سال احساس شود و بتوانیم در دهه کرامت از این فرصت به خوبی استفاده کنیم.

لازم به ذکر است کاروان زیر سایه خورشید با هدف باب شدن زیارت از راه دور و انتشار فرهنگ رضوی به استان های کشور و کشورهای خارجی سفر می کنند تا خادمین حرم امام رضا(ع) مبلغین این فرهنگ باشند.

گفتنی است امسال نهمین دوره حضور کاروان رضوی در استان سمنان است که با شعار " به تو اقتدا می کنیم " برنامه های فرهنگی خود را با همکاری تشکل های فرهنگی فعال استان اجرا می کنند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار