نماینده مردم بابلسر و فریدونکنار در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه تغییر و تحول و تودیع و معارفه در اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی بابلسر بدون هماهنگی ما انجام شده است، گفت: مدیرکل ارشاد مازندران باید در این رابطه پاسخگو باشد.
کد خبر: ۸۸۹۶۷۲۷
|
۱۲ مرداد ۱۳۹۶ - ۲۰:۱۷

به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، به نقل از روابط عمومی دفتر نماینده مردم شهرستان‌های بابلسر و فریدونکنار در مجلس شورای اسلامی، ولی‌الله نانواکناری در پی تغییر و تحولات اخیر در اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی بابلسر اظهار کرد: با تماس‌های بعضی از هنرمندان شهرستان بابلسر از این تغییر و تحول مطلع شدم.

وی با تأکید بر اینکه تغییر و تحولات اخیر در جایگاه ریاست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی بابلسر شتاب‌زده انجام شده است، افزود: در اولین اقدام با تماس با مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان خواستار توضیح در مورد دلایل انجام این اقدام شدم که وی باید توضیح قانع کننده‌ای برای بنده و افکار عمومی شهرستان که مفتخر به نمایندگیشان هستم ارائه دهد.

نماینده مردم بابلسر و فریدونکنار در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: به شخصه با تغییر بر خلاف نظر جامعه هنرمندان شهرستان که جامعه هدف اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و همچنین نخبگان جامعه هستند به هیچ عنوان موافق نبوده و نیستم.

این مسؤول با تأکید بر اینکه در عملکرد فلاحتی، رئیس قبلی این اداره نکته سیاهی نمی‌بینم، خاطرنشان کرد: صریحاً اعلام می‌کنم که این تغییر اراده و خواست بنده نبوده است و مدیرکل ارشاد استان در این خصوص باید توضیح داده و پاسخگو باشد.

نانواکناری در پاسخ به برخی شایعات مبنی بر اینکه مخالفت وی با رئیس قبلی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی بابلسر به علت برگزاری کنسرت‌های موسیقی در سطح این شهرستان بوده است، بیان کرد: به عقیده بنده بسیار عجیب و خارج از عرف خبررسانی است که با هر اتفاق، گویی عده‌ای در فضای مجازی منتظر هستند تا خادمان مردم را متهم کرده و هر مسئله‌ای را دستاویز تخریب قرار دهند.

وی ادامه داد: به عنوان نماینده مردم در کانون قانونگذاری کشور با تمام وجود پایبند به قانون بوده و به هیچ عنوان با مواردی که مورد تایید قانون و دارای مجوزهای مورد نیاز است مشکلی نداشته و قانون را مرجع تصمیم گیری و عمل در منطقه و تمام کشور می‌دانم.

نماینده مردم بابلسر و فریدونکنار در مجلس شورای اسلامی گفت: درباره این انتصاب و نارضایتی برخی از هنرمندان شهرستان نیز در درجه اول مدیرکل فرهنگ و ارشاد استان موظف به پاسخگویی و مسؤولان اجرایی نیز موظف به پیگیری مطالبه این قشر هستند که امیدوارم و تأکید دارم نتیجه کار در نهایت به نفع و مورد رضایت همه مردم منطقه باشد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها