در پی برگزاری پیاده روی خانوادگی کارکنان سپاه کربلا سید حسینعلی تقوی برنده جایزه نفیس این برنامه هدیه خود را در حمایت از جبهه مقاومت اسلامی به ستاد پشتیبانی این جبهه اهدا کرد.
کد خبر: ۸۸۹۶۷۲۲
|
۱۲ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۹:۰۴
به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، در پایان آئین پیاده روی خانوادگی کارکنان سپاه کربلا که به مناسبت دهه کرامت در منطقه آستانه مبارکه تکیه پهن کلای ساری برگزار گردید.
در مراسم قرعه کشی پیاده روی خانوادگی سپاه، ده صاحب نام  "معصومه و رضا " به قید قرعه موفق به دریافت هدایا شدند.
سپس از میان سایر شرکت کنندگان پیاده روی خانوادگی سپاه کربلا، ده نفر به قید قرعه مشخص شدند و به دریافت هدایای سپاه مفتخر گردیدند.
 در انتهای قرعه کشی 23 نفره مرکز فرهنگی خانواده 3 جایزه نفیس به قید قرعه به سه شرکت کننده دیگر رسید، که سید حسینعلی تقوی جمعی نمایندگی ولی فقیه سپاه کربلا موفق به دریافت یکی از این سه جایزه نفیس گردید و آنرا به جبهه مقاومت اسلامی اهدا کرد.
خبرنگار بسیج سپاه کربلا پس از تشکر و قدر دانی از مسئولین برگزار کننده پیاده روی خانوادگی سپاه ،  عزت و اقتدار امروز جامعه اسلامی را مرهون ایثارگری و مجاهدت رزمندگان جبهه مقاومت اسلامی در برابر استکبار و دشمنان قسم خورده دانست.
 وی افزود: براساس آموزه های دینی ای که داریم مبنی بر اینکه یاری مظلومان در هر نقطه ای از جهان وظیفه انسانی هر مسلمانی است باید در جهت تحقق آن گام هایی از جمله حمایت نیرویی یا در صورت عدم توانایی مادی  و معنوی برداشت و در این مسیر خدا راشکر می کنیم گرچه از لحاظ نیرویی آمادگی برای حمایت از مظلومان را داریم  اما در برهه فعلی فرصتی از جانب خداوند بخشاینده حاصل شد تا ذره ای از الطافش را برای کمک به جبهه مقاومت اسلامی هزینه نمائیم.
 سید حسینعلی تقوی در آستانه روز خبرنگاران با یاد خبرنگار شهید عرصه رسانه (محمودصارمی)ادامه داد: با توجه به اینکه عرصه خبرنگاری، عرصه ایمان، تعهد و ایثارگری برای خبرنگاران ولایتمدار و انقلابی است و حداقل آحاد خبرنگاران مازندران از لحاظ معیشت و امورات مربوطه همواره مورد بی مهری متولیان کشوری اعم از عدم تامین هزینه بیمه صندوق نویسندگان، عدم ارائه تسهیلات ابتدایی معیشتی همچون سایر کارکنان و ... قرار دارند اما سبب نمی شود از انجام وظیفه انسانی خود را مبرا بدارند.
وی اقدام خود مبنی بر اهدا جایزه نفیس به جبهه مقاومت اسلامی را حرکتی مناسب در فرصت بذل شده از جانب خدا بوسیله بهترین و مقدس ترین نهاد نظام انقلاب اسلامی(سپاه پاسداران برشمرد و بر این اقدام افتخار کرد که توانسته سهمی کوچک در جبهه مقاومت اسلامی داشته تا ذخایر آخرت گردد.
 تقوی اضافه کرد: گرچه مسئولین محترم سپاه کربلا بلافاصله در پاسخ به این اقدام هدیه ای گرانبها تر را برای خانواده ام در نظر گرفته اند اما علی رغم آنکه پا بوسی حضرت علی بن موسی الرضا(ع) افتخاری بزرگ بعد از چند سال می باشد واقعا نمی خواستم اجر کارم را در این دنیا دریافت نمایم و از خدا می خواهم به همه مسلمین و مومنین سلامتی و عزت عطا نموده  و بر ایمان ما و خانواده های ما بیافزاید تا در سپاه اسلام یاریگر فرزند رسول الله و فاطمه زهرا(س) باشیم و در آخرت با ائمه هدی محشور شویم.
ارسال نظرات
پر بیننده ها