خبرهای داغ:
معاون روابط عمومی سازمان بسیج مستضعفین گفت: فرهنگ بسیج و تفکر بسیجی یعنی عبد صالح خدا بودن و این فرهنگ، میراث دفاع مقدس و آموزه های نهضت عاشوراست.
کد خبر: ۸۸۹۶۶۵۶
|
۱۴ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۳:۰۲

«اسماعیل احمدی» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در قم با اشاره به بازدید خود از کارگاه های اقتصاد مقاومتی در بسیج قم اظهار داشت: فعالیت های مختلفی در بخش های هنری، ورزشی، خدمت رسانی، علمی و ... در قم انجام شده که همه حاکی از پتانسیل بالای بسیج می باشد.

معاون روابط عمومی سازمان بسیج مستضعفین ادامه داد: باور مردم امروز نسبت به بسیج، باوری عملی است زیرا خانواده ها فرزندان خود را به برنامه های تربیتی بسیج می سپارند و در واقع، این باور پذیری نقطه مقابل تبلیغات رسانه ای سوء دشمنان درباره بسیج است.

وی با اشاره به خدمات ارزشمند بسیجیان در بخش های گوناگون تصریح کرد: در این زمینه ها باید اطلاع رسانی بیشتری صورت پذیرد و ما به لحاظ آموزشی، برنامه ای و تربیت نیروی متخصص، اقداماتی را در دست اجرا داریم و باید کاری کنیم که هم در فضای مجازی و هم در فضای عملی، حضور موثر و دشمن شکنی داشته باشیم.

احمدی فرهنگ بسیج را برگرفته از آموزه های قرآن و فرهنگ عاشورایی دفاع مقدس خواند و افزود: بسیج مصداق آیه «فان حزب الله هم الغالبون» است یعنی همان ویژگی هایی که حزب الله باید داشته باشد، در تفکر بسیج متبلور است.

وی افزود: راس قله هرمی که رهبر معظم انقلاب برای بسیج ترسیم نموده اند، «بنده صالح» خدا بودن و اقتدا به الگوی انسان کامل یعنی امام علی(ع) می باشد اما کف و قاعده آن، تمامی افرادی را شامل می شود که با کلیه گرایش های سیاسی و اعتقادی و ...، به نظام مقدس جمهوری اسلامی و اصل ولایت فقیه اعتقاد دارند و خود را به حضور در عرصه های مختلف خدمت به جامعه ملزم می بینند.

یادآور می شود: معاون روابط عمومی سازمان بسیج مستضعفین روز گذشته ضمن بازدید ستادی از سپاه قم، به مزار دو شهید گمنام شهر قنوات ادای احترام کرد و از تعدادی از کارگاه های اقتصاد مقاومتی بسیج در این شهر بازدید کرد.


ارسال نظرات