خبرهای داغ:
بازدید یک روزه فرماندار اصفهان و نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی از طرح های اقتصاد مقاومتی در روستای فارفان به منظور پیگیری مشکلات مردمی انجام شد.
کد خبر: ۸۸۹۶۶۳۴
|
۱۴ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۲:۱۰
به گزارش خبرگزاری بسیج از شرق اصفهان،با حضور فرماندار شهرستان اصفهان، نمایندگان مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی و مسئولان استانی و محلی از طرح های اقتصاد مقاومتی (گلخانه، پرورش ماهی و کانال های کشاورزی ) بازدید انجام شد و در ادامه جلسه ای با حضور مردم روستا و شوراهای روستاهای همجوار؛ مشکلات گلخانه، برق و آب فاضلاب و ساخت و ساز مسکن مورد نقد و بررسی قرار گرفت.

در این بازدید که در 12مرداد انجام گرفت؛ احمد رضوانی فرماندار اصفهان طی تماس تلفنی با مدیریت گاز استان اصفهان خواستار پیگیری هر چه سریعتر جهت مشکل گاز گلخانه این روستا شد و قول مساعد داد که هر چه سریعتر مشکل قعطی گاز این گلخانه ها انجام و در خصوص بدهی های قبلی گاز این گلخانه ها اقدام شود.

جانشین فرماندهی ناحیه بسیج امام  علی(ع) در این جلسه با اشاره به خدمات این ناحیه و بسیج سازندگی شرق اصفهان گفت: ناحیه بسیج امام علی(ع) با توجه به فرمایشات امام خامنه ای مدظله العالی اقدام به راه اندازی عرصه های اقتصاد مقاومتی در شرق اصفهان کرده است که اختصاص وام ۹ میلیارد تومانی در سال ۹۴ از جمله این خدمات مفید به مردم بوده است.

سرهنگ حسین شیری اظهار کرد: مبلغ یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان در سال ۹۴ به منظور کمک به جوانان روستای فارفان برای راه اندازی عرصه های اقتصاد مقاومتی داده شد و سال گذشته نیز اساتید و دانشجویان دانشگاه صنعتی اصفهان به همت بسیج سازندگی برای کمک به مردم روستا به این دهکده اقتصادی آمدند.

وی تاکید کرد: ۲۲۰ نفر از روستای فارفان در این چند سال اخیر به صورت مستقیم وارد کار شدند که با عدم توجه مسئولان این نفرات رو به کاهش هستند و مسئولان باید در این رابطه به کمک مردم بیایند.

حسن کامران نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی نیز در خصوص اشتغال و اقتصاد مقاومتی گفت: ما در سالهای گذشته ۳۰ میلیارد تومان وام جهت ۶۰۰کارگاه اختصاص دادیم و امسال نیز با پیگیری های انجام شده، وام کم درصد جهت اشتغال و اقتصاد مقاومتی صورت می پذیرد.

ناهید تاج الدین دیگر نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی نیز در این جلسه بیان کرد: پنج نماینده با جدیت مشکلات شرق اصفهان و بخش بن رود را پیگیری خواهند کرد.

روستای فارفان از توابع بخش بن رود است که در سال های اخیر با تلاش جوانان این روستا، به دهکده اقتصادی شرق اصفهان شهرت یافته است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها