امام جمعه فردیس:

بسیج در محرومیت‌زدایی و سازندگی قدرتمند عمل می‌کند/ بسیج یکی از محکم ترین پایه های نظام جمهوری اسلامی

حجت‌الاسلام‌ علی‌اکبر ایمانی گفت: می‌توان از بسیج به‌عنوان محکم‌ترین پایه نظام جمهوری اسلامی در راستای رسیدن به اهداف و برنامه‌های کشور نام برد.
کد خبر: ۸۸۹۶۵۸۳
|
۱۲ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۱:۴۵
به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج،  حجت‌الاسلام‌ علی‌اکبر ایمانی عصر چهارشنبه در جمع خبرنگاران، بابیان اینکه بسیج نقشی سازنده در ادارات دارد، اظهار کرد: بسیج نماد ارزش‌هاست و متعلق به همه اقشار جامعه است و در یک‌کلام هرکه کار نیک‌انجام دهد، بسیجی است.

بسیج در محرومیت‌زدایی و سازندگی قدرتمند عمل می‌کند

امام‌جمعه فردیس در ادامه با اشاره به اینکه بسیج در محرومیت‌زدایی و سازندگی یک بازوی قدرتمند است، عنوان کرد: ایجاد انسجام، یکپارچگی و توسعه نیروی انسانی از برکاتی است که توسط بسیج شامل حال شهروندان می‌شود.

وی بابیان اینکه در بسیاری از مسائل منشأ تحولات بسیج است، افزود: بسیج متعلق به یک فرد نیست بلکه برای همه افراد اعم از پزشکان، دانشجویان، مهندسان، دانش آموزان و غیره است.

حجت‌الاسلام ایمانی بابیان اینکه بسیج نیرویی برآمده از متن اهداف و آرمان‌های انقلاب است، تأکید کرد: می‌توان از بسیج به‌عنوان محکم‌ترین پایه نظام جمهوری اسلامی در راستای رسیدن به اهداف و برنامه‌های کشور نام برد.

وی خاطرنشان کرد: بسیج از باانگیزه‌ترین، پاک‌ترین و کارآمدترین عناصر کشور است که می‌تواند در برهه‌های مختلف زمانی و مکانی مأموریت‌های محوله در حوزه‌های مختلف نظامی، فرهنگی، اقتصادی و اجتماعی را به نحو احسن و همان‌طور که از آن انتظار می‌رود به انجام برساند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار