خبرهای داغ:
نشست صمیمی معاون روابط عمومی سازمان بسیج مستضعفین با مسئولان روابط عمومی سپاه و نواحی بسیج و خبرنگاران افتخاری، عصر روز چهارشنبه در سالن جلسات ناحیه بسیج امام رضا(ع) برگزار شد.
کد خبر: ۸۸۹۶۵۵۳
|
۱۴ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۶:۳۸

نشست صمیمی معاون روابط عمومی سازمان بسیج با خبرنگاران افتخاری در قم

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از قم، «اسماعیل احمدی» در نشست صمیمی و تخصصی با مسئولان روابط عمومی نواحی و خبرنگاران افتخاری بسیج قم، با اشاره به لزوم ترویج تفکر و تشکل بسیج اظهار داشت: باید بتوانیم به فهم مشترک و عمل مشترک در این زمینه برسیم.

وی همچنین موضوع تحصیلات تکمیلی خود در مقطع ارشد و دکترا را بحث آسیب شناسی روابط عمومی در بسیج و نظام جامع اطلاع رسانی در کشور عنوان کرد و افزود:بفرموده مقام معظم رهبری، اطلاع رسانی کاری ظریف و هنرمندانه است و روابط عمومی ها باید فعال عمل کنند.

معاون روابط عمومی سازمان بسیج مستضعفین همچنین با تشریح دو هدف بیرونی و درونی در بسیج تصریح کرد: در بعد درونی، هویت بخشی به جایگاه روابط عمومی در بسیج و سپاه و در بعد بیرونی نیز تبلیغ و ترویج تفکر و تشکل بسیج مد نظر می باشد.

وی افزود: هم باید بسیج ده ها میلیونی را تبلیغ کنیم و هم نحوه عضو شدن دراین تشکل را و در این راستا وظیفه اصلی ما اطلاع رسانی و انعکاس اخبار برنامه ها و فعالیت های بسیج است.

احمدی بیت الغزل خبرها و رویدادها را توجه به نوآوری در رده های بسیج، بسیجی محور بودن و نخبه محوری دانست و خاطرنشان ساخت: ضرورت دارد در این زمینه بانک اطلاعاتی از نخبگان در همه زمینه ها تشکیل شود.

در این نشست، حجت الاسلام اسماعیل امیرزاده مسئول نمایندگی ولی فقیه در ناحیه بسیج امام رضا(ع) نیز حضور داشت.

یادآور می شود: معاون روابط عمومی سازمان بسیج مستضعفین طی یک روز حضور خود در قم، با مسئولان سپاه استان دیدار کرد، از ناحیه بسیج امام حسین(ع) و پنج کارگاه اقتصاد مقاومتی در حوزه 21 شهید جلالی بازدید نمود و برنامه خود را پس از نشست صمیمی و تخصصی در ناحیه بسیج امام رضا(ع) با بازدید از پایگاه میثم ناحیه امام حسن مجتبی(ع) به پایان برد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها