خبرهای داغ:
مسئول سازمان بسیج دانش آموزی خراسان جنوبی گفت: رسالت ما در بسیج دانش آموزی دفاع از انقلاب اسلامی است. ما امروز در کف مدرسه با دشمن در حال مبارزه هستیم. این واقعیت است، تملق نیست بلکه کاملا جدی است.
کد خبر: ۸۸۹۶۵۳۹
|
۱۲ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۰:۲۵

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی، غلامرضا اردونی صبح امروز در افتتاحیه یاوران ولایت بسیج دانش آموزی(ویژه دختران) ضمن تبریک میلاد امام هشتم(ع) اظهارداشت: این دوره آموزشی ویژه کسانی است که سکان اداره بسیج مدرسه را در دست می گیرند.

وی با بیان اینکه مهمترین رکن بسیج دانش آموزی مدرسه است عنوان کرد: مدرسه جایگاه تعلیم و تربیت است که در آموزه های دینی بسیار به موضوع تعلیم و تربیت سفارش شده است.

اردونی متذکر شد: یک اشتباه بزرگ در مجموعه فرهنگ عمومی این است که دانش آموزان متوسطه دوم را در بیان مثل دانش آموزان ابتدایی قلمداد می کنند که باید وجه تمایز آنها در عمل، رفتار و ایفای نقش خوب در برنامه های فرهنگی، اجتماعی و سیاسی به بهترین وجه ممکن نمایان شود.

مسئول سازمان بسیج دانش آموزی استان با بیان اینکه نگاه ما به شرایط موجود نسبت به گذشته متفاوت است افزود: آنچه مهم است زمان شناسی است . کسی که زمان خودش را درک نکند حتما مردود است.

وی بیان داشت: شما دانش آموزان به فرمایش رهبر انقلاب افسران جنگ نرم هستید که لازمه موفقیت در این عرصه داشتن بصیرت است.

اردونی خطاب به دانش آموزان بسیجی گفت: شما در دوره جوانی هستید و برای کارهای بزرگ خلق شدید . شما بهترین های بسیج در سطح استان هستید . این تملق نیست.

دغدغه جدی امروز ولایت فقیه روحیه انقلابی است 

وی همچنین خطاب به فرماندهان آتی بسیج دانش آموزی افزود: شما مسئولیت مدرسه را در دست گرفتید و مسئولیت های سنگینی برای حفاظت و حراست از نظام جمهوری اسلامی دارید که گاهی خواب را از شما می گیرد.

مسئول سازمان بسیج دانش آموزی استان با بیان اینکه شرایط دوره به مدت پنج روز، شبانه روزی است و مرخصی هم ندارد اظهار داشت: دوره جامع تربیتی، معرفتی و بصیرتی و برنامه های متنوع تفریحی و آموزشی پیش بینی شده است.

وی خطاب به شرکت کنندگان در طرح ولایت با تاکید بر اینکه شما در این دوره باید توانمند شوید گفت: در پایان دوره فرمانده واحد بسیج دانش آموزی هستید که باید به موقع، دقیق، خودکار و خودجوش برنامه ها را در مدرسه انجام دهید. از تجربیات دیگران و نظرات اساتید به خوبی بهره ببرید.

اردونی با بیان اینکه رسالت ما در بسیج دانش آموزی دفاع از انقلاب اسلامی است تاکید کرد: ما امروز در کف مدرسه با دشمن در حال مبارزه هستیم. این واقعیت است، تملق نیست بلکه کاملا جدی است.

وی با اشاره به اینکه دغدغه جدی امروز ولایت فقیه روحیه انقلابی است خاطرنشان کرد: ما به عنوان سرباز ولایت باید دغدغه ها و نگرانی های ایشان را به حداقل برسد.

هیچ کس نمی تواند مانع برگزاری برنامه های ارزشی و انقلابی در مدرسه شود

مسئول سازمان بسیج دانش آموزی استان با بیان اینکه چالش هایی بر سر راه ما وجود دارد و فضای کاری ما یکنواخت نیست تصریح کرد: با وجود نگاه و سیاست خاصی که در مجموعه دولت حاکم است اما هیچ کس نمی تواند مانع برگزاری برنامه های ارزشی، دینی و انقلابی در مدرسه شود.

اردونی ادامه داد: همه شما در طول دوره ارزیابی دقیق می شوید و مایه مباهات و افتخاری برای شهرستان خود خواهید شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها