در شب خاطره عملیات رمضان عنوان شد؛

ماجرای شهیدی که از بوی کباب بدش می آمد

بوشهرـ این راوی افزود: آن رزمنده می گفت بوی جزغاله شدن گوشت بدن این شهید به مشام ما می رسید و هیچ وقت این بو به دلیل شدتش از ذهنم خارج نشد.
کد خبر: ۸۸۹۶۵۰۳
|
۱۲ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۹:۳۰
به گزارش خبرگزاری بسیج؛ ابراهیم برزگر یکی از راویان شب خاطره عملیات رمضان درخصوص شهیدی که از بوی کباب بدش می آمد، اظهار داشت: یکی از رزمندگان از بوی کباب بدش می آمد و حالش به هم می خورد. وقتی به وی اصرار کردند دلیل تنفرش را از بوی کباب بگوید اینچنین گفت:  وقتی که پشت میدان مین بودیم(مینی وجود دارد به نام مین فسفری که نورش چندین برابر پروژکتور است و وقتی منفجر می شود نور بسیاری ایجاد می کند و دشمن آن منطقه را به رگبار می بندد)، رزمنده ای(تخریبچی) اشتباه کرد و مین عمل کرد.



برزگر با بیان این که اصطلاحی در تخریب داریم که اولین اشتباه آخرین اشتباه هم هست، ادامه داد: رزمنده ای که از بوی کباب بدش می آمد گفته بود که یکی از رزمندگان تخریبچی وقتی به اشتباه موجب شد مین عمل کند ناگهان خودش را روی مین فسفری انداخت و آنچنان این مین را درآغوش گرفت تا خودش هم به آغوش خدا رفت.

به گزارش روابط عمومی حوزه هنری استان بوشهر، این راوی افزود: آن رزمنده می گفت بوی جزغاله شدن گوشت بدن این شهید به مشام ما می رسید و هیچ وقت این بو به دلیل شدتش از ذهنم خارج نشد.



برزگر در پایان گفت: البته این رزمنده که راوی چنین صحنه ای بود، خود نیز چندی بعد به شهادت رسید که این روایت نشان می دهد بچه های تخزیبچی تا چه اندازه مظلوم هستند.

گفتنی است شب خاطره عملیات رمضان سه شنبه شب، دهم مردادماه 96 به همت حوزه هنری استان بوشهر در سالن تامین اجتماعی این شهر برگزار شد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار