مسئول «مقاومت مردمی» سازمان بسیج مستضعفین گفت: نقش سپاه و بسیج سازندگی در تثبیت، تحکیم و دفاع از مبانی انقلاب،نقشی مهم و انگار ناپذیر است و پس از پیروزی انقلاب، شاهد محرومیت زدایی این نهادهای انقلابی بودیم.
کد خبر: ۸۸۹۶۴۹۴
|
۱۵ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۹:۴۴
سردار نصرت‌الله سیف٬ مسئول «مقاومت مردمی» سازمان بسیج مستضعفین در گفت و گو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری بسیج با اشاره به اینکه نقش سپاه و بسیج سازندگی در تثبیت، تحکیم و دفاع از مبانی انقلاب،نقشی مهم و انگار ناپذیر است،گفت: پس از پیروزی انقلاب و با تشکیل چنین نهادهایی؛ محرومیت زدایی در دستور کار قرار گرفت.
 
وی با بیان اینکه پیام انقلاب اسلامی همواره سازندگی است، یادآور شد: انقلاب اسلامی هیچ گاه به دنبال جنگ نبوده و جنگ هشت ساله نیز به نظام تحمیل شده است.
 
سردار سیف تاکید کرد: در اصلاحیه قانون اساسی کشور نیز به این موضوع که سپاه پاسداران انقلاب اسلامی پس از دوران دفاع مقدس علاوه بر توجه به وظیفه ذاتی خود به عنوان دفاع از سرزمین و کشور در زمینه سازندگی نیز اقدامات لازم را انجام دهد، توجه شده است.
 
مسئول مقاومت مردمی سازمان بسیج مستضعفین با اشاره به اینکه حضور سپاه در محرومیت زدایی و امر سازندگی کشور تدبیر دور اندیشانه ای بود، تصریح کرد: حتی در دوران دفاع مقدس نیز رزمندگانی که در کنار مردم بودند، نسبت به محرومیت زدایی اقدام می کردند.
ارسال نظرات