خبرهای داغ:
مدیران تربيت بدني سپاه امام علي بن ابيطالب (ع) و ورزش و جوانان خلجستان براي ايجاد شرايطي به منظور شناسايي استعدادهاي ورزشي اين بخش به توافق رسيدند.
کد خبر: ۸۸۹۶۴۷۲
|
۱۲ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۸:۵۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، در حالی که قم از پنج بخش تابعه شامل کهک، جعفرآباد، خلجستان، سلفچگان و مرکزی برخوردار است، اداره ورزش و جوانان هر بخش برای توسعه همگانی، قهرمانی، فرهنگی و آموزش ورزش در این بخش‌ها فعالیت می‌کند.

برقراری ارتباط با ارگان‌ها و نهادهایی که از فضا، امکانات و نیروهای متخصص ورزشی برخوردار هستند، گامی است که اداره ورزش و جوانان بخش خلجستان برای توسعه ورزش در این بخش برداشت و در یکی از این اقدامات نشستی با مسوولان مرکز تربیت‌بدنی سپاه امام علی بن ابیطالب(ع) برگزار کرد.

در این نشست صمیمانه که امروز در شهر دستجرد برگزار شد، با حضور مسئولان اداره ورزش و جوانان این بخش و مدیریت مرکز تربیت‌بدنی سپاه امام علی بن ابیطالب(ع) مقرر شد با توجه به امکانات موجود، شرایط برای استعدادیابی و استعدادپروری و حضور هر چه بیشتر جوانان مستعد این بخش با همکاری طرفین فراهم شود.

در حاشیه این نشست از استاد علی‌اصغر باقری مربی برتر بخش خلجستان در رشته جودو به پاس سال‌ها تلاش برای شناسایی نخبه‌ها، استعدادپروری و معرفی قهرمانان متعدد این رشته به استان قم و کشور با اهدای لوح تقدیر، تجلیل به عمل آمد.

یوسف حسنی مدیر مرکز تربیت‌بدنی سپاه امام علی بن ابی طالب(ع)، حسین دوعلی رئیس اداره ورزش و جوانان بخش خلجستان به همراه مجید متقی رئیس هیات جودو، جوجیتسو و کوراش استان قم در این نشست به بررسی راهکارهای استعدادیابی و استعدادپروری جودو در این بخش پرداختند.

در شرایطی که جودو در بخش خلجستان سابقه‌ای طولانی دارد، در رقابت‌های استانی همواره موفق به گرفتن سکوهای قهرمانی شده و در اردوی اخیر تیم ملی نیز یک نماینده معرفی کرده است، در پایان این جلسه همچنین مقرر شد علاوه بر تداوم فعالیت جودو، در آینده‌ای نزدیک رشته‌هایی نظیر والیبال، تکواندو و ووشو نیز با استعدادیابی از نوجوانان و جوانان بخش خلجستان فعال شود.
ارسال نظرات
پر بیننده ها