روزانه ۶ هزار مراجعه کننده در مراکز درمانی تامین اجتماعی استان کهگیلویه و بویراحمد از خدمات ۱۰۰ درصد رایگان استفاده می‌کنند.
کد خبر: ۸۸۹۶۴۴۰
|
۱۲ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۷:۰۳
مدیریت درمان تأمین اجتماعی کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه این مدیریت در دو حوزه درمان مستقیم و غیر مستقیم به بیمه شدگان خدمات ارائه می دهد گفت: هم اکنون در سه شهر لیکک، چرام و سی سخت مراکز ملکی تامین اجتماعی وجود ندارد زیرا براساس سطح بندی در هر شهر باید 20 هزار بیمه شده وجود داشته باشد تا یک درمانگاه عمومی سطح 3 ایجاد شود.
اکبری با اشاره به اینکه هم اکنون در سه شهرستان بویراحمد، گچساران و کهگیلویه درمان مستقیم (مراکز ملکی درمان تامین اجتماعی بستری و سرپایی) وجود دارد افزود: در این مراکز روزانه 6 هزار مراجعه کننده از خدمات 100 درصد رایگان استفاده می‌کنند.
وی با بیان اینکه پارسال بیمارستان شهدای گمنام یاسوج به 58 تخت ارتقاء پیدا کرد گفت: بر اساس اعتبارات مصوب شده برای توسعه این بیمارستان تعداد تخت های آن به 96 تخت خواهد رسید.
اکبری به حذف دفترچه های درمان از برنامه های سازمان تامین اجتماعی اشاره کرد و افزود: با حذف دفترچه ها همه اطلاعات شامل دارو، آزمایش ها، خدمات کلنیکی و پاراکلنیکی که به بیمار ارائه شده است در سیستم ضبط می شود و در صورت مراجعه وی به یک شهر دیگر پرونده به صورت الکترونیکی به پزشک مربوطه ارجاع داده خواهد شد.
ارسال نظرات