خبرهای داغ:
در راستای استان کاروان بسیج جامعه زنان سپاه خوی به عنوان اولین کاروان راهیان نوراین شهرستان با بدرقه مسئولین راهی سرزمین ملائک شد.
کد خبر: ۸۸۹۶۲۹۴
|
۱۱ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۶:۴۰
به گزارش خبرگزاری بسیج آذربایجان غربی، معاون هماهنگ کننده سپاه خوی در جمع زائران اعزامی به مناطق عملیاتی آشنایی با رشادت ها و ایثارگری های رزمندگان اسلام در دوران جنگ تحمیلی، بازخوانی وصیت نامه ها و خاطرات شهدا و نمایش چگونگی انجام عملیات های این دوران و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه را از اهداف اصلی اعزام کاروان های راهیان نور عنوان کرد.

وی اردوهای راهيان نور را بهترين فرصت برای نسل جديد عنوان كرد كه به اين طريق می توان ضمن آشنايی با مناطق عملياتی، ارزش های دفاع مقدس را انتقال داد.

سرهنگ پاسدار قهرمان عیوضلو همچنین راهیان نور را بهترین شیوه انتقال فرهنگ دفاع مقدس به جوانان ذکر و افزود: لازم است تا نسل‌های جدید به صورت میدانی و فیزیکی از صحنه‌های نبرد و مناطق عملیاتی بازدید حضوری داشته باشند.

وی خاطر نشان کرد: حضور چشمگیر جوانان در راهیان نور توام با بصیرت و آگاهی و ذکر خاطرات عملیاتها از زبان رزمندگان اسلام اصلیترین ارتقاء سطح معلومات افراد با تاریخ مقاومت مردم این مناطق در دوران دفاع مقدس است.

عیوضلو در پایان راهیان نور را موثرترین کار فرهنگی عنوان و اظهار داشت: در شرایطی که متاسفانه ضد ارزش ها به ارزش تبدیل شده است، باید با برنامه ریزی دقیق این جهاد و حرکت فرهنگی را انجام داد.

ارسال نظرات