ویژه برنامه ی دهه ی کرامت به همت دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه تکاب، در حسینیه ی سپاه شهرستان تکاب و با حضور تمامی پاسداران و کارکنان این ناحیه برگزار گردید.
کد خبر: ۸۸۹۶۲۸۸
|
۱۱ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۶:۳۶
به گزارش خبرگزاری بسیج آذربایجان غربی، مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه تکاب در جمع سبزپوشان حریم ولایت به حدیثی از امام صادق (ع) اشاره نمود که حضرت می فرمایند : فان لله حرما و هو مکه و لرسوله حرما و هو المدینه و لامیرالمومنین حرما و هو الکوفه و لنا حرما و هو قم .... . ( که برای خداوند متعال حرمی است که همان مکه است و برای رسول خدا (ص) حرمی است که همان مدینه است و برای امیرالمومنین علی (ع) حرمی است که او کوفه است و برای ما حرمی است که همان قم هست .)

حجت الاسلام سید عابدین صادقی گفت : منظور حضرت این است که اگر شما دوستداران و شیعیان اهل بیت خواستید ما اهل بیت پیامبر را زیارت کنید به زیارت فرزندم حضرت معصومه (س) بروید .

حجت الاسلام سید صادقی افزود: بخاطر همین است که حضرت معصومه (س) دارای مقام شفاعت و زیارت نامه ی معثور هستند و حضرت امام خمینی (ره) بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی او را فاطمه ثانی می نامند و تمامی علما و مجتهدین به دور حرم حضرت پروانه وار می چرخند و این مقام و منزلت نیست الا این که حضرت معصومه (س) چنانچه در زیارتنامه ی ایشان اشاره شده عند الله شانا من شان می باشند .

ارسال نظرات