مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه بوکان در دیدار با خانواده شهید کدخدا گفت: آسايش و امنيت امروز ما مرهون ايثارگريها ، فداكاريها و شهادت رزمندگان اسلام است.
کد خبر: ۸۸۹۶۲۷۸
|
۱۱ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۶:۳۰
به گزارش خبرگزاری بسیج آذربایجان غربی، مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه بوکان در راس هیآتی متشکل از مسئولین روابط عمومی و تبلیغات، سیاسی و ایثارگران این سپاه با خانواده شهید کدخدا دیدار و سرکشی کردند.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه بوکان در این دیدار صمیمی ضمن سخنانی گفت: تقويت باورهاي ديني و ملي كه امروزه جزءاصلي ترين مسائل اعتقادي و فرهنگي به حساب مي آيد ودررديف مهمترين وظايف ماست ، از جمله مواردي است كه با معرفي و تعميق شخصيت، منزلت ، عقايد و آرمان هاي ناب آن بزرگواران در سطحي فراگير تحت تأثير قرار مي گيرد .

حجت الاسلام روح الله فتحی با بیان اینکه همه ي ما مديون شهداء و ايثارگران هستیم افزود: يكي از طرقي كه مي توانيم اداي دين نماييم، شناساندن همه جانبه ي آنان بر نسل هايي است كه شهداء و مسيري كه در آن ممارست داشته اند را ، بخوبي درك نكرده اند .

وی تصریح کرد: بارزترين جلوه هاي ايثار و شهادت در دين تجلي پيدا مي كند و این مساله آنقدر حائز اهميت است كه دين اسلام ايثارگري و شهادت طلبي را در راه تعميق آرمان هاي مذهبي تشويق نموده و بيشترازهرچيز ديگري بدان پرداخته است.

حجت الاسلام فتحی در سخنانی شهداء را ماندگاران تاریخ این سرزمین دانست و گفت: شهداي انقلاب اسلامي براي حفظ انقلاب و ارزش هاي آن با نثار خون خود درخت انقلاب را آبياري كرده و امنيت پايداري را براي ايران به ارمغان آوردند.

وی درادامه به جنایات تکفیری ها و وهابیت اشاره کرد و گفت: وهابیت که دشمن خود را در داخل اسلام جستجو می کند به همین دلیل تاکنون حتی یک شلیک به سوی صهونیست و سایر ادیان نکرده و قاتل مسلمین شده است.

گفتنی است در این سرکشی لوح سپاس و تقدیری از سوی سپاه بوکان تقدیم مادر آن شهیدان والا مقام شد.

ارسال نظرات