خبرهای داغ:
جلسه گردهمایی ترویجی تبیینی سبک زندگی و مصون‌سازی فرهنگی با حضور استاد برجسته حوزه در جمع کارکنان لشکر عملیاتی 14 امام حسین(علیه‌السلام) برگزار شد.
کد خبر: ۸۸۹۶۲۷۵
|
۱۱ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۶:۱۱

به گزارش خبرنگار افتخاری بسیج لشکر 14امام حسین (ع)؛ حجت‌الاسلام انصاری :گسترش فرهنگ اهل‌بیت(علیهما‌السلام)به‌عنوان بهترین الگوی سبک زندگی اسلامی است .و معارف اهل‌بیت(علیهما‌السلام)تشنگی دل‌وجان ما را سیراب می‌کند.گنجینه پایان‌ناپذیر كلمات ائمّه،از سرمایه‌های عظیم و ماندگارى است كه به همت عالمان بزرگوار ويان گوهرشناس،ثبت و ضبط و ذخیره‌سازی شده است و ما اينك پس از قرن‌ها كه از دوران آن اولیاى الهى می‌گذرد،توفیق بهره بردن از آن راداريم.

انصاری خاطر نشان کرد :در این میان،سخنان امیر بیان و خورشید حكمت و هدایت و پیشوای عدالت،حضرت على امیر مؤمنان(علیه‌السلام)از درخشندگی و بلاغت و جلوه خاصی برخورداراست.

وی در ادامه افزود :سخنان امام علی(علیه‌السلام)آن‌چنان عمیق،زيبا،كاربردى و فصیح است كه چشم دل را مبهوت می‌سازد.گويا آن حضرت،ناظر به همه ادوار و به‌تناسب همه مخاطبان و دردها و نیازها،راه‌حل و درمان ارائه فرموده است. ازاین‌رو کلمات حضرتش دل‌نشین و روح‌پرور و مايه عبرت و سرمشق زندگى است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها