خبرهای داغ:
مسئول سازمان بسیج کارمندان کشور گفت: با وقوع فاجعه تلخ منا مهر باطلی روی آل سعود خورده شد و به همگان اثبات شد که آل‎سعود عرضه این کار را ندارد.
کد خبر: ۸۸۹۶۲۵۱
|
۱۱ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۴:۰۹

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از گرگان، محمد امیرخانی مسئول سازمان بسیج کارمندان کشور به همراه جمعی از مسئولین کشوری و استانی در دیدار با خانواده شهیده مرجان ناز قلیچی از شهیدان فاجعه منا و شهید شاخص سال 96 بسیج مستضعفین اظهار کرد: اسلام توانست مقام زن را در صدر اسلام احیا کند.

وی افزود: اسلام زن را از نگاه تحجری نجات و به جاییگاه واقعی خود رساند لذا نظام جمهوری اسلامی نیز توانست مقام زن را از اینکه ابزار باشد بیرون بکشد و ارتقاء دهد.

مسئول سازمان بسیج کارمندان کشور بیان داشت: افتخار ماست که به برکت تدبیر داعیانه بنیانگزار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام (ره) و رهبری داعیانه مقام معظم رهبری در جامعه اسلامی بانوان که تشکیل دهنده 50 درصد جمعیت جامعه هستند به جایگاه واقعی خود برسند و در همه عرصه ها حضور داشته باشند.

امیرخانی زن را مهمترین سنگر دار اصلی در خانواده عنوان و گفت: بانوان در عرصه های سیاسی، فرهنگی، اجتماعی، علمی، اقتصادی حضور موثری دارند و این مهم ظرفیتی می باشد که نظام جمهوری اسلامی ایجاد کرده است.

* بیش از یکصدو هفت شهید والامقام مختص شهرستان بندر ترکمن است

به گفته وی؛ شهیده ناز قلیچی توفیق پیدا کرد تا عالی ترین مقام اجرایی را در سطح شهرستان بندر ترکمن عهده دار شود و به عنوان یک فرماندار انجام وظیفه کند.

مسئول سازمان بسیج کارمندان کشور با بیان اینکه باید با همه توان قدردان و شکرگزار این نعمت بزرگ باشیم، گفت: بیش از یکصدو هفت شهید والامقام مختص شهرستان بندر ترکمن است که خون پاکشان پای این نظام ریخته شد تا ما امروز در امنیت و آرامش باشیم.

امیرخانی اذعان کرد: سازمان بسیج مستضعفین کشور امسال برای ششمین سال متوالی دو شهید در سطح کشور را به عنوان شهید شاخص به جامعه معرفی کرد که امسال شهیده نازقلیچی به‎عنوان شهید شاخص جامعه زنان کشور انتخاب شدند.

وی خاطرنشان کرد: امروز نام و یاد شهیده نازقلیچی را سر در فرمانداری این شهرستان و حتی در تمام نقاط روستایی و شهری کشورمان از غربی‎ترین تا جنوبی‎ترین نقطه کشور می بینیم که این نشان از محبوبیت این شهیده گرامی داد.

* فاجعه تلخ منا سند بیعرضگی حاکمان سرزمین حج و منا است

مسئول سازمان بسیج کارمندان کشور با تاکید به اینکه مظلومیت شهدای حادثه منا به گوش جهانیان خواهد رسید، گفت: فاجعه تلخ منا سند بی‎عرضگی حاکمان سرزمین حج و منا است.

به گفته امیرخانی؛ عربستان سعودی بی لیاقتی خود را در حادثه تلخ منا به تمام جهانیان ثابت کرد که نتوانستند امنیت حجاج را در حوادث مختلف تامین و به وظیفه خود عمل کنند.

وی ادامه داد: تمام مسلمانان جهان همت و مطالبه کنند تا تولیت امور حج و خانه خدا به دست جامعه مسلمانان جهان سپرده و اداره شود.

مسئول سازمان بسیج کارمندی کشور ابراز داشت: با وقوع فاجعه تلخ منا مهر باطلی روی آل سعود خورده شد و به همگان اثبات شد که آل‎سعود عرضه این کار را ندارد.

گفتنی است پیگر مطهر شهیده مرجان نازقلیچی در سرزمین مکه مکرمه دفن و گمنام مانده است که هنوز اقدامی از طرف مسئولین این امر برای شناسایی این شهید بزرگوار صورت نگرفته است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها