سرهنگ حسین محمدرضایی گفت: نقش بسیج رسانه در میدان نبرد استکبار با انقلاب اسلامی، پاسداری از ارزش‌های انقلاب است و باید با حضور در میدان مبارزه فرهنگی با دشمن ارزش‌ها را در جامعه حفظ کند.
کد خبر: ۸۸۹۶۲۳۷
|
۱۱ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۴:۲۵
به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، حسین محمدرضایی در همایش یک روزه مدیران بسیج رسانه‌ شهرستان‌های مازندران به میزبانی سپاه نکا اظهار کرد: بررسی عملکردهای مختلف در دوران گذشته و حال و پیدا کردن علل موفقیت‌ها مسأله‌ای است که باید مورد توجه باشد.

وی افزود: استمرار فعالیت در عملکردها بسیار مناسب است و اینکه فعالیتی را آغاز کنیم و بعد از مدتی استمرار و تداوم در ادامه برنامه وجود نداشته باشد کار خوبی نیست و لذا پیوستگی در کار نیروهای انقلابی از مسائل مهم و قابل توجه است.

جانشین فرمانده سپاه کربلا مازندران با اعلام اینکه بسیج رسانه باید مدافع ارزش‌های انقلاب باشد، یادآور شد: دوری از تنبلی و خوب فکر کردن از مسائل مهمی است که باید مورد توجه قرار گیرد و رد این راستا تلاش شود.

محمدرضایی گفت: دشمنی آمریکا و استکبار با ایران اسلامی از همان ابتدای پیروزی انقلاب آغاز شد و همچنان هم ادامه دارد و پروژه نابودی ایران توسط آمریکا اکنون در سه دکترین از نظر آنان اعلام شده است که دکترین مهار انقلاب، ایجاد نافرمانی مدنی و نبرد رسانه‌ای از جمله سه دکترین آمریکا برای از بین بردن نظام ما است.

وی ادامه داد: رسانه‌ها همواره نقش اساسی در جامعه برعهده داشته‌اند که به راحتی می‌توانند جای زشت و زیبا، بد و خوب، هنجار و ناهنجار و حتی سبک زندگی مردم را تغییر دهند و این هنر رسانه است که دشمن در مملکت ما به شدت از دکترین نبرد رسانه استفاده می‎کند تا رویکرد انقلاب اسلامی از بین رفته و فضای جدیدی بر جامعه حاکم شود.

این مسؤول گفت: نقش بسیج رسانه در این میدان، پاسداری از ارزش‌های انقلاب است و باید با حضور در میدان مبارزه فرهنگی با دشمن ارزش‌ها را در جامعه حفظ کند.

جانشین فرمانده سپاه کربلا مازندران در ادامه سخنان خود با اشاره به اینکه اتاق فکر و هیأت‌های اندیشه‌ورز فعال شود، خاطر نشان کرد: باید دشمنی دشمنان احصاء شود که اگر این اقدام عملی نشود متضرر خواهیم شد.

محمدرضایی ادامه داد: دشمن کار نرم و دشمنی نرم خود را آغاز کرده است و اکنون زمانی است که باید اهداف انقلاب به‌درستی برای مردم تبیین شود و بسیج رسانه در این راستا وظیفه مهمی برعهده دارد و باید مانع حضور بیشتر دشمن شود و از ارزش‌ها دفاع کند.

وی افزود: باید ایجابی و با منطق وارد میدان شده و کار کرد تا به موفقیت مورد نظر رسید و آتش به اختیاری که رهبری فرمودند برای همین است که بدانیم دشمنی وجود دارد و دشمنی هم همواره هست و لذا وقتی دشمن را می‌بینید خود باید بگویید که با دشمن چه کنیم.

جانشین فرمانده سپاه کربلا مازندران گفت: مشکل جامعه کنونی ما مشکل پول و مادیات نیست بلکه مشکل ما فکر است که باید فکر را تقویت کرده و براساس مقتضیات جامعه کار کنیم و حمایت و دفاع از ارزش‌ها در دستور کار باشد.


ارسال نظرات
پر بیننده ها