خبرهای داغ:
حسینی شاهرودی تأکید کرد:

ضرورت خرید سوغات ازسوی حجاج پیش از سفر حج/ معنویت حج تحت‌الشعاع بازارگردی قرار نگیرد

عضو هیئت رئیسه کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی معتقد است خرید حجاج پیش از سفر حج از بازارهای ایرانی می‌تواند به تولید داخلی و اشتغال کمک کند.
کد خبر: ۸۸۹۶۲۳۰
|
۱۱ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۴:۱۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، سیدحسن حسینی شاهرودی با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری پیرامون برگزاری حج 96 و ابعاد مختلف آن گفت: مقام معظم رهبری هر ساله به زائران توصیه دارند که سفر حج سفری معنوی بوده و این شرایط ممکن است صرفاً یک بار در عمر هر مسلمان اتفاق بیفتد لذا فضای معنوی و سیاسی حج را نباید از دست داد.

نماینده مردم شاهرود و میامی در مجلس شورای اسلامی در ادامه با بیان اینکه فضای معنوی حج را نباید با بازارگردی تحت الشعاع قرار داد، عنوان کرد: از طرف دیگر محصولاتی که در بازارهای عربستان به فروش می رود از کشورهای غیراسلامی وارد می شود از این رو پول مسلمین نباید در جیب کشورهای غیرمسلمان برود.

وی افزود: از طرف دیگر حجاج ایرانی نباید با خرید از محصولات وارداتی در بازارهای عربستان ارز را در اختیار کشورهای غیرمسلمان قرار دهند و باید با خرید داخلی پیش از سفر حج به تولیدات داخلی کمک کنند.

عضو هیأت رئیسه کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی در پایان با بیان اینکه خرید حجاج پیش از اعزام می تواند به اشتغال و اقتصادی داخلی کمک کند، خاطرنشان کرد: همواره به حجاج توصیه شده که سوغات خود را در ایران قبل از سفر حج خریداری کرده و کنار بگذارند تا در دوران کوتاه و معنوی حج، نگاهشان به سمت بازار و بازارگردی نرود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها