فرماندار شهرستان گرمسار گفت: در سه سال گذشته 50 نفر به عنوان زیارت اولی در راستای گسترش فرهنگ رضوی به مشهد مقدس اعزام شدند.
کد خبر: ۸۸۹۶۲۰۸
|
۱۱ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۳:۵۷

داریوش طاهری در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در گرمسار، ضمن بیان اینکه در سه سال گذشته 50 نفر به عنوان زیارت اولی در راستای گسترش فرهنگ رضوی به مشهد مقدس اعزام شدند، گفت:  در این مدت 150 نفر از اقشار آسیب پذیر شهرستان گرمسار که سال ها به زیارت امام رضا(ع) نتوانسته بودند مشرف شوند در غالب کاروان های مختلف به مشهد مقدس اعزام شدند.

وی ادامه داد: همایش های مختلفی در شهرستان گرمسار در خصوص گسترش فرهنگ رضوی و زمینه سازی برای حضور کاروان های زیر سایه خورشید در استان سمنان و به خصوص این شهرستان برگزار شده است.

فرماندار شهرستان گرمسار افزود: زیارت پرچم امام رضا(ع) افتخار بسیار بزرگی  است که امسال برای نهمین بار نصیب مردم و مسئولین استان سمنان می شود.

طاهری با بیان اینکه دیدار با اقشار محروم از اولویت های کاروان زیر سایه خورشید است و به این موضوع توجه خاص و ویژه ای شده است، اظهار کرد: در این چندسال دیدار با محرومین به صورت منظم انجام شده و باعث تاثیر گذاری بیشتر برنامه های فرهنگی در این استان شده است.

وی تصریح کرد: امسال نیز دیدار با محرومین و اقشار آسیب پذیر شهرستان گرمسار در برنامه های این کاروان قرار دارد و امیدواریم به خوبی انجام شود.

فرماندار شهرستان گرمسار خاطر نشان کرد: دهه کرامت بهترین فرصت برای گسترش فرهنگ رضوی است و بای تلاش کنیم از این پتانسیل به خوبی استفاده کنیم.

 لازم به ذکر است کاروان زیر سایه خورشید با هدف باب شدن زیارت از راه دور و انتشار فرهنگ رضوی به استان های کشور و کشورهای خارجی سفر می کنند تا خادمین حرم امام رضا(ع) مبلغین این فرهنگ باشند.

گفتنی است امسال نهمین دوره حضور کاروان رضوی در استان سمنان است که با شعار " به تو اقتدا می کنیم " برنامه های فرهنگی خود را با همکاری تشکل های فرهنگی فعال استان اجرا می کنند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها