خبرهای داغ:
مراسم تودیع و معارفه سازمان بسیج پیشکسوتان شهرستان تاکستان صبح امروز انجام شد
کد خبر: ۸۸۹۶۱۹۰
|
۱۱ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۳:۲۵
به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین، با حضور فرمانده سپاه ناحیه امام علی (ع) شهرستان تاکستان و مسئول سازمان بسیج پیشکسوتان استان جناب سرهنگ شاهوردی برادر پیشکسوت احمدی به عنوان مسئول بسیج پیشکسوتان شهرستان معارفه شد.

در این مراسم فرمانده سپاه ناحیه امام علی (ع) شهرستان تاکستان ضمن عرض خیر مقدم و تبریک دهه کرامت اظهار داشت: عزیزانی که موی خود را در راه انقلاب، امام و شهدا سفید کرده اند آینه تمام نمای فرزندان پاسدار در این زمان هستید و با عزت و سر افرازی خدمت خود را درسپاه انقلاب اسلامی طی نموده اند.
وی ادامه داد: بنا به تاکید فرمانده معظم کل قوا که می فرمایند: پاسداری از انقلاب و اسلام بازنشستگی و خستگی معنا ندارد، شماها سرمایه اصلی سپاه هستید و تداوم این انقلابی گری مهم است.

در ادامه جناب سرهنگ شاهوردی مسئول پیشکسوتان استان از حضور برادران بزرگوار پیشکسوت تشکر نمود و بیان کرد: سنگر بسیج از با ارزش ترین دستاوردهای انقلاب اسلامی است و امروز امنیت ما به برکت بسیج و بزرگوارانی مانند شماست که جان و مال خود را در راه اسلام و انقلاب هزینه کردید.

وی تاکید کرد: شما ها یادگاران و گنجینه های تجارب و خاطرات انقلاب هستید و حضور شماها در نهاد ها و مناطق جنگی مانند سوریه و ... باعث دلگرمی برای جوانان است.و ما انشا الله بتوانیم خدمتی در حد توان خودمان نه در شان شما برای شما ها داشته باشیم .

سرهنگ شاهوردی در خاتمه از زحمات برادر رحمانی به پاس فعهالیت چندین ساله ای که در بسیج پیشکسوتان داشته اند تشکر کرد.

1001/پ20/
ارسال نظرات
پر بیننده ها