خبرهای داغ:
تلاش جهادگران برای رفع محرومیت در زیرکوه

هجرت از منازل مجلل سعادت آباد به سوی خرابه های روستای دزگ

جهادگران گروه جهادی برنایان مجتمع معلم تهران،در قالب اردوی جهادی در جهت رفع محرومیت از روستاهای محروم زیرکوه تلاش می کنند.
کد خبر: ۸۸۹۶۱۷۸
|
۱۱ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۳:۲۰

به گزارش خبرنگار خبرگزاري بسيج از خراسان جنوبی، جهادگران گروه جهادی برنایان مجتمع معلم از محله سعادت آبادتهران،در قالب اردوی جهادی در جهت رفع محرومیت از روستاهای محروم زیرکوه تلاش می کنند.

این گروه جهادی 35 نفره که به نام شهید مدافع حرم شهید سید مصطفی صادقی مزین شده است،ترکیبی از فارغ اتحصیلان،کادر دبیرستان و دانش آموزان پایه دهم،یازدهم و دوازدهم مجتمع آموزشی معلم تهران هستند که در روستاهای دزگ و گمنج در جهت رفع محرومیت تلاش می کنند.

یکی از جهادگران این گروه جهادی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاري بسيج،گفت: در ایام مدرسه یک برنامه ای برگزار شد و گفتند اردوی خودسازی و روستا سازی و جهاد برگزار خواهد شد و من هم در این اردو شرکت کردم و امیدوارم خداوند قبول فرماید.

مهدیار زند دوست که 18 سال سن دارد ،ادامه داد: در این اردو تفاوت ها را دیدیم ،کمبودها را احساس کردیم و دیدن این مشکلات باعث شد تا قدر نعمت هایی که داریم را ببینیم.

وی خاطرنشان کرد: این اولین اردوی جهادی است که شرکت کردم و ان شاءالله اگر خداوند توفیق دهد از این پس تصمیم گرفتم هر سال در اردوی جهادی شرکت کنم تا بتوانم قدم مثبتی برای مردم محروم کشورم بردارم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار