خبرهای داغ:
از ابتدای تابستان صورت گرفت:

فعالیت 230 جهادگر در مناطق محروم زیرکوه

مسئول بسیج سازندگی ناحیه مقاومت سپاه زیرکوه گفت: از ابتدای تابستان 230نفر در قالب اردوهای جهادی یک روزه به مناطق مختلف شهرستان اعزام شده اند کار این گروههای در زمینه فرهنگی،آموزشی و عمرانی بوده است.
کد خبر: ۸۸۹۶۱۷۴
|
۱۱ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۳:۱۲

حسن صمدی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاري بسيج از خراسان جنوبی ، اظهارداشت: از ابتدای تابستان 230نفر در قالب اردوهای جهادی یک روزه به مناطق مختلف شهرستان اعزام شده اند کار این گروههای در زمینه فرهنگی، آموزشی و عمرانی بوده است.

مسئول بسیج سازندگی ناحیه مقاومت سپاه زیرکوه خاطرنشان کرد: تعداد 61 نفر در قالب اردوهای 7 روزه جهادی به مناطق مختلف شهرستان (فخراباد،میراباد و شهرک کمیته و مناوند) اعزام گردیده اند کار این گروه ها در زمینه های فرهنگی و آموزشی و عمرانی بوده است.

وی با بیان اینکه تعداد 20 نفر به اردوهای 10 روزه و تعداد 76 نفر به اردوهای 3 روزه اعزام شده اند،گفت: تعداد 70 نفر نیز به اردوهای طرح هجرت دانش اموزی اعزام خواهد گردید که از این تعداد 30 نفر اعزام گردیده اند.

صمدی اذعان داشت: تعداد دو گروه مهمان از مرکز استان و تهران در شهرستان حضور داشته اند که گروه شهید ابراهیم هادی در روستاهای پیشبر،فخراباد،پردان و بقال و علی اباد از دانشگاه علمی کاربردی مرکز استان به انجام فعالیتهای علمی اموزشی پرداخته اند.

مسئول بسیج سازندگی ناحیه مقاومت سپاه زیرکوه ادامه داد: گروه جهادی برنایان نیز از دبیرستان دانشگاه صنعتی شریف در روستای دزگ مشغول به فعالیت می باشند تعداد این گروه 34 نفر می باشد که به مدت 7 روز در شهرستان حضور دارند از جمله کار های این گروه که در حال انجام می باشد می توان به ادامه کار حسینیه دزگ، ساخت 300 متر کانال آب کشاورزی در دزگ و حصار خانه مدد جوی کمیته امداد در شهرک گمنج اشاره نمود.

وی بیان داشت: تا پایان تابستان تعداد 160 نفر در قالب اردوهای جهادی از تهران در شهرستان حضور خواهند داشت که این گروه ها در حال شناسایی منطقه می باشند.

صمدی خاطرنشان کرد: بسیج سازندگی در زمینه اموزش های مهارتی در سطح روستاهای شهرستان با همکاری اداره فنی و حرفه ای شهرستان اقدام به برگزای دورهای اموزش صنایع دستی و کشاورزی نموده است و تا پایان تابستان انشاالله تعداد 700 نفر از این اموزش ها بهره مند خواهند شد و گواهی برای انها صادر خواهد گردید.

وی عنوان کرد: هدف از برگزاری این اردوها شناساندن و لمس مناطق محروم، بالا بردن روحیه تعاون و همکاری بین مردم در روستاها و تمرین کار تیمی و می باشد چرا که قطعا جهادگران امروز در اینده در مسئولیتهای مهم مدیرتی خواهند بود و لمس و دیدن مناطق محروم میتواند در تصمیم گیریشان تاثیر گذار باشد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها