خبرهای داغ:
ابوالفضل ذوالقدر، مديرعامل سازمان آتش نشاني و خدمات ايمني شهرداري قزوين از حضور فعال این سازمان در جشنواره بزرگ سرگرمي و اوقات فراغت و نمايشگاه دستاوردها و عملکرد مديريت شهري قزوين خبر داد .
کد خبر: ۸۸۹۶۱۶۰
|
۱۱ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۲:۵۳
به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوين، ذوالقدر با اعلام اين خبر افزود: همزمان با دهه کرامت و در راستاي غني سازي اوقات فراغت شهروندان به ويژه کودکان و نوجوانان جشنواره بزرگ سرگرمي و اوقات فراغت در بوستان بانوان قزوين از 7 تا 13 مرداد ماه سال جاري از ساعت 18 تا 23 شب در حال برگزاری می باشد .

وي افزود: سازمان آتش نشاني و خدمات ايمني شهرداري قزوين با حضور در اين جشنواره نسبت به تأمين ايمني نمايشگاه، ارائه آموزش های ایمنی ، ثبت نام رایگان از شهروندان در طرح آتش نشانان داوطلب و نمايش تجهیزات و توانمندي‌هاي سازمان حضوري فعال و پررنگ داشته است .

مدیر عامل سازمان آتش نشانی قزوین در ادامه با اشاره به بازديد اعضاي شوراي اسلامي شهر قزوين و استقبال خوب شهروندان از غرفه سازمان آتش نشانی افزود ؛ در 3 روز ابتدای برگزاری این نمایشگاه بیش از 200 نفر از شهروندان با ثبت نام در طرح آتش نشانان داوطلب آمادگی خود را برای حضور در این دوره ها که بصورت رایگان برگزار می شود اعلام کردند .

این مقام مسوول با اشاره به اهميت جايگاه جامعه ايمن و نقش آن در زندگي مردم اظهار کرد: سازمان آتش نشاني و خدمات ايمني شهرداري قزوين با هدف ترویج فرهنگ ایمنی نسبت به ارائه آموزش هاي شهروندي در حوزه های مختلف ايمني و آتش نشاني اقدام نموده و تمام تلاش خود را براي تحقق شعار "شهري ايمن با مشارکت شهروندان" بکار بسته است.

1001/پ30/ب
ارسال نظرات
پر بیننده ها