بوشهر- به مناسبت دهه کرامت یک دوره مسابقات تنیس روی میز ویژه خواهران به صورت آزاد و با حضور 22 نفر از ورزشکاران فعال در این رشته ورزشی در سالن ورزشی سپاه دشتی برگزار گردید
کد خبر: ۸۸۹۶۱۴۸
|
۱۵ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۹:۲۹

   به گزارش خبرگزاری بسیج از دشتی، مسئول تربیت بدنی سپاه دشتی در جمع شرکت کنندگان در این دوره از مسابقات گفت: نقش ورزش کردن به عنوان عاملی برای جلوگیری از افزایش وزن، ساخت عضلات، پیشگیری از بیماری‌های قلبی عروقی و دیابت و موارد دیگر، به اثبات رسیده است. اما امروزه پزشکان بر این باورند که ورزش کردن علاوه بر این مزایا، نقش مفیدی در سلامت پوست بدن افراد دارد. ورزش نکردن تاثیر زیادی روی ظاهر انسان‌ها دارد و باعث سرعت گرفتن روند پیر شدن در صورت انسان‌ها می‌شود.

محمد قایدی تصریح کرد: تنیس روی میز که توسط بسیاری از مردم بازی می شود در کنار فوتبال ، پر طرفدار ترین ورزش جهان به حساب می آید؟محبودبیت تنیس روی میز به خاطر ماهیت هیجان انگیز آن و خصوصیات حفظ سلامتی آن بروی بدن می باشد. این بازی به وسایل چندان گرانی نیاز ندارد ، هیچ گونه محدودیت سنی برای بازیکنان وجود ندارد، و می تواند اصول پایه این بازی را در عرض چند روز یاد گرفت ، با وجود پیدا کردن مهارت در انجام آن بایدمدتها تمرین نمود. .

به نفرات برتر این مسابقات از سوی تربیت بدنی لوح سپاس و جوایز ارزنده به رسم یاد بود اهداءشد وار نفرات برتر تقدیر و تشکربه عمل آمد.



ارسال نظرات