واحد های صنعتی گلوگاه متقاضی اخذ تسهیلات رونق تولید

سرپرست دفتر نمایندگی صنعت،معدن و تجارت شهرستان گلوگاه از ثبت نام 14 واحد صنعتی این شهرستان در سایت بهین یاب خبر داد.
کد خبر: ۸۸۹۶۱۱۰
|
۱۱ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۱:۵۱

به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران به نقل از روابط عمومی ناحیه گلوگاه، یاسر موازی سرپرست دفتر نمایندگی صنعت،معدن و تجارت شهرستان گلوگاه طی گفت‌وگویی با خبرنگار ما اظهار کرد: واحدهای تولیدی با پیشرفت فیزیکی ۶۰ درصد به بالا و طرح‌های نیمه فعال که در راستای بهبود محیط کسب‌وکار و افزایش تولید فعالیت می‌کنند، می توانند از این بسته  رونق تولید استفده کنند.

وی افزود: تاکنون ۱۴ مورد از واحدهای صنعتی این شهرستان در بخش صنایع  حدودپنجاه و هشت میلیارد تومان در سایت بهین یاب جهت دریافت این تسهیلات ثبت نام کرده اند.

سرپرست دفتر نمایندگی صنعت،معدن و تجارت شهرستان گلوگاه تاکیید کرد: سهمیه شهرستان ۲۰ میلیارد تومان می باشد ولی تا کنون میزان مبلغی که در کمیته بررسی تایید و پس از آن به کارگروه استان منتقل شدحدود ۱۵ میلیارد تومان می باشد.

موازی خاطر نشان کرد: از این مبلغ حدود ۱۲ میلیارد  تایید شده است و پرونده آن ها توسط کارگروه تسهیلا ت به بانک ها ارسال شده است.

وی بیان کرد: این بسته از ۲۸ خردادماه ۹۶ شروع شده وهنوز فعال می باشد و متقاضیان می توانند دراین سایت به آدرس www.behinyab.ir ثبت نام نمایند.

سرپرست دفتر نمایندگی صنعت،معدن و تجارت شهرستان گلوگاه در ادامه گفت‌وگو  از افتتاح  کشتارگاه پارس طیور در ماه های پیش رو خبر داد اضافه کرد: این کشتارگاه یکی از بزرگترین کشتارگاه در سطح خاورمیانه است که قابلیت صادرات به کشور های همسایه را دارا می باشد


ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار