خبرهای داغ:
مسئول فرهنگی سپاه کلیبر در نشست فرهنگی فرماندهان پایگاه و شوراهای حوزه خاتم الانبیا آبش احمد، فرهنگ را هم ذات بشر خواند و گفت: فرهنگ در هر منطقه و کشور جایگاه و ارزشی دارد اگر در کشوری فرهنگ و هویت فرهنگی نباشد آن کشور نمی تواند در اهدافش و کارهایش موفق بشود.
کد خبر: ۸۸۹۶۰۹۷
|
۱۱ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۱:۴۱

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، سعدیار عبدی به فرمایشات رهبر فرزانه انقلاب اشاره و بیان کرد: فرهنگ از اقتصاد مهم تر است و فرهنگ مانند هوایی است که ما تنفس می کنیم اگر این فرهنگ صاف و پاک باشد در خلق خوی ما تاثیر مثبتی می گذارد و جامعه را از هرنوع بی بندوباری دور می کند و اگر آلوده باشد برای جامعه اثرات منفی بدنبال دارد.

وی ادامه داد: مسئولان فرهنگی حوزه ها، پایگاه ها و بسیجیان باید هوشیار باشند چون دشمن همه راه های جنگ را بر روی ما امتحان و حال روی فرهنگ ما نشانه روی کرده است.

عبدی افزود: دشمن با شبیخون و ناتو فرهنگی می خواهد بنیان خانواده را سست و نقش پدر و مادر را از بین ببرد ازدواج را بی معنی کند تا جوان ها به ازدواج سفید روی بیاورند اگر فرهنگ یک جامعه استحاله شد اثرات زیانباری از جمله بی بندوباری، معتادی، عقب ماندگی علمی را بدنبال دارد در این خصوص مسیری که رهبرمان به ما نشان داده است را باید برویم و دیگران را از این راه غافل نگذاریم.

وی خاطرنشان کرد: ما باید به رهبرمان و انقلابمان و نظاممان اعتقاد و اعتماد و امید داشته باشم تا به کشورمان و امت اسلامی رخنه ای وارد نشود.

ارسال نظرات