در بازرسی از مراکز صنفی شهرستان ابهر، مقداری نمک خوراکی بسته بندی شده " با نام تجاری آوا " با درج علامت استاندارد شناسایی شد.
کد خبر: ۸۸۹۶۰۷۴
|
۱۱ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۱:۲۶
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، رئیس اداره استاندارد شهرستان ابهر گفت: در بازرسی از مراکز صنفی شهرستان ابهر، مقداری نمک خوراکی بسته بندی شده " با نام تجاری آوا " با درج علامت استاندارد شناسایی شد.

امیر حاجی قربانی در ادامه افزود: پس از استعلام های صورت گرفته مشخص گردید فرآورده مذکور و مشخصات مندرج بر روی بسته بندی، تحت کنترل و نظارت ادارات استاندارد نبوده و تولید کننده این محصول بدون دریافت گواهی استاندارد، اقدام به جعل علامت استاندارد کرده است.

وی با بیان اینکه تولید و عرضه محصولات مشمول استاندارد اجباری بدون دریافت مجوز استاندارد ممنوع می باشد، اظهار داشت:همشهریان میتوانند با ارسال کد ده رقمی مندرج در ذیل علامت استاندارد به شماره پیامکی 10001517 از صحت و اعتبار علامت استاندارد و اصالت محصول اطمینان حاصل کنند.

حاجی قربانی از همشهریان خواست در صورت مشاهده فرآورده نمکی خوراکی با نام تجاری آوا و موارد مشابه مراتب را به اداره استاندارد استان زنجان یا شهرستان ابهر و یا از طریق تلفن گویای 1517 اداره کل استاندارد استان زنجان( سامانه رسیدگی به شکایات) اطلاع دهند.

ارسال نظرات