خبرهای داغ:
امام جمعه موقت تهران در جمع مردم میانه با بیان اینکه همه توطئه‌های دشمنان علیه ملت ایران با هدف براندازی نظام شکل می گیرد، گفت: بنده به‌صراحت می‌گویم که نخواهند توانست نظام جمهوری اسلامی را براندازی کنند چراکه دست مردم و دست پنهانی پشت سر انقلاب اسلامی، اجازه نمی‌دهد این انقلاب به دست نااهلان بیفتد.
کد خبر: ۸۸۹۶۰۷۰
|
۱۱ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۱:۲۰

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، آیت الله سیداحمدخاتمی افزود: هر روزی که از عمر انقلاب می گذرد کینه دشمنان بویژه امریکا بیشتر می شود و پا در یک کفش کرده اند تا این نظام اسلامی را براندازند ولی براندازی نظام جمهوری اسلامی یک خیال خام است.

آیت الله سید احمد خاتمی تصریح کرد: دشمنان ملت ایران تلاش می‌کنند تااین مسیری که ملت با رهبری امام خمینی(ره) آغاز‌ کرده و اکنون در اوج قرارگرفته است را با«براندازی نرم» منحرف کرده و با این انقلاب مقابله کنند.

وی با تأکید بر اینکه دشمنان نظام جمهوری اسلامی همچون امریکایی‌ها از تهدیدات سخت هم بدشان نمی‌آید، بیان داشت: بوش پسر، بوش پدر، کلینتون، اوباما و ترامپ رئیس غیر متعارف و روانی آمریکا هم می‌گوید گزینه‌ها روی میز است و این‌ها بدشان نمی‌آید برخوردهای سخت را هم مزمزه کنند و هر روزی که از عمر انقلاب اسلامی سپری می‌شود کینه امریکایی‌ها نیز بیشتر می‌شود.

 

آیت الله خاتمی همه توطئه‌های دشمنان علیه ملت ایران را برای براندازی نظام عنوان و بیان کرد: در مواجهه با توطئه‌ها رهبری نقش اول را دارد، رهبری مقتدر، مجاهد، رزمنده، سیلی خورده قبل از انقلاب، رزمنده بعد از انقلاب و جانباز داریم به‌طوری که دنیا مقام معظم رهبری امام خامنه‌ای را رهبری دوراندیش می‌شناسد و ما با این سرمایه‌ای که داریم چشممان روشن است که نخواهند توانست آسیبی برسانند.

عضو هیئت‌رئیسه مجلس خبرگان رهبری در پایان خاطرنشان کرد: برخی‌ها در فضای مجازی و سایت‌هایی که نم‌نم سایش ولایت‌فقیه را در پیش‌گرفته‌اند اگر بفهمند، چنین نمی‌کنند، همان احمق‌هایی که به تخریب ولایت‌فقیه می‌پردازند بدانند که عزت، اقتدار و شکوه انقلاب اسلامی ایران با ولایت‌فقیه زنده است و هر کسی که ولایت‌فقیه را تخریب کند قطعاً بی‌پاسخ نمی‌ماند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها