جانشین فرماندهی سپاه مراغه:

دشمنان با هجمه فرهنگی درصدد تغییر سبک زندگی اسلامی هستند

جانشین فرماندهی سپاه مراغه در آئین تکریم و معارفه مسئول کانون فرهنگی اجتماعی سپاه این ناحیه گفت: دشمنان نظام مقدس اسلامی با استفاده از جنگ نرم و هجمه فرهنگی درصدد تغییر سبک زندگی ایرانی و اسلامی هستند.
کد خبر: ۸۸۹۶۰۵۹
|
۱۱ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۱:۱۲

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، حمید ساعدی افزود: امروز شبکه های مختلف اجتماعی و ماهواره ای درصدد هستند فرهنگ غرب را جایگزین هویت، فرهنگ و پیشینه غنی ایران اسلامی بکنند.

وی هجمه فرهنگی دشمن را حتمی دانست و گفت: امروز جامعه ما دغدغه امنیتی و دفاعی ندارد چراکه دشمن از حمله نظامی شکست خورده و تنها راه ضربه زدن به ایران اسلامی را هجمه فرهنگی می داند.

وی با بیان اینکه دشمن با همه قدرت و امکانات تلاش می کند تا به انقلاب ضربه بزند افزود: هجمه اصلی دشمن ضربه زدن به ولایت است .

ساعدی گفت: اهمیت جهاد فرهنگی کمتر از جهاد رزمی و دفاعی در میدان نبرد نیست با این تفاوت که جبهه فرهنگی دائمی و تمام نشدنی است بنابراین رزم در جهاد فرهنگی جریان دارد و باید رزمندگان و فرماندهان این عرصه همیشه هوشیار و آماده مقابله باشند .

وی ایمان و اعتقادات دینی و مذهبی را دژ محکمی در مقابل نفوذ عنوان و بیان کرد: اگر ایمان و اعتقادات دینی و مذهبی تضعیف شود دشمن در عرصه فرهنگی زمینه نفوذ را برای خود فراهم کرده است .

ساعدی با بیان اینکه دفاع همچنان باقی است گفت: امروز همه کفر در مقابل اسلام قرار گرفته و ایمان و اعتقادات ما را هدف قرار داده و باور های دینی ما را نشانه رفته است .

وی تنها راه رهایی و مقابله با این همه هجمه فرهنگی توکل برخدا، عمل به مفاهیم قرآنی، چنگ توسل به اهل بیت (ع)، عبرت های عاشورا و اطاعت از ولی امر مسلمین جهان عنوان کرد .

در پایان این آئین با قدردانی از زحمات خداوردی و اسماعیل اقتصادی را به عنوان سرپرست کانون فرهنگی اجتماعی سپاه مراغه معرفی کرد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار