جانشین فرمانده سپاه فتح با اشاره به اینکه قدرت و صلابت ایران برای جهانیان ثابت شده است، گفت: خوشبختانه امروز جوانان انقلابی ما با رهنمون های مقام معظم رهبری ساحل امن ایران را از اروند به مدیترانه منتقل کرده‌اند.
کد خبر: ۸۸۹۶۰۲۴
|
۱۱ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۰:۲۹

به گزارش سازمان بسیج کارگری کشور خبرگزاری بسیج،  همزمان با فرارسیدن دهه کرامت نشست بصیرتی با حضور هفتاد تفر از کارکنان اداره کار و تعاون کهکیلویه رز گذشته برگزار شد.

جهانگیر انصاری جانشین فرمانده سپاه فتح با اشاره به مکر و حیله دشمن در تمامی صحنه‌های کشور، اظهار داشت: دشمن همواره لحظه شماری می‌کند و به دنبال فرصتی است برای عملی کردن اهداف شوم خود از این رو ما هم نباید لحظه ای غافل شویم چراکه حفظ امنیت یکی از واجبات موکدی است که کشور برای حیات خود به آن نیاز دارد.

وی افزود: خوشبختانه جوانان غیور و انقلابی ما امروز در زمینه امنیت ملی کاری کرده‌اند که تمامی سران استکبار در سر تا سر جهان در نشست ها و جلسات خود مجبور شده‌اند تا صلاحیت ایران و جوانان ما را نیز در نظر بگیرند و این نشانه این است که امام زمان(عج) پشتوانه این مملکت و مردم است.

جانشین فرمانده سپاه فتح با توجه به یکی از نشانه قدرت ایران در جامعه جهانی، عنوان کرد: کشور چین با آن قدرت و جمعیت در در شعار‌های خود علیه آمریکا اینگونه عنوان می‌کنند که« آمریکا، اینجا ایرانی دیگر است» و این نشانه‌ای از قدرت و صلابت ایران اسلامی نه تنها برای کشورهای جهان اسلام بلکه برای تمامی کشورهای آزادی خواه جهان میباشد.

جهانگیری ادامه داد: همانطور که مقام معظم رهبری فرمودند ما ساحل خود را از اروند به مدیترانه کشاندیم که غرب از این موضوع احساس خطر زیادی دارد که همه این‌ها نشانه بیداری و هوشیاری ملت بزرگ ایران است و همانطور که در قرآن نیز به آن اشاره شده خانه آنها از عنکبوت سست تر است چراکه بنیان آن‌ها بر دروغ و ظلم و ستم نهاده شده است.

وی در پایان با بیان اینکه نقطه زنی موشک‌های سپاه غرب را به عقب نشینی وادار کرد، خاطر نشان کرد: آمریکا و حامیانش ابتدا قصد نفوذ به کشورهای اطراف ایران و سپس ورود به ایران است که تا حدودی کشورهای اطراف ایران را شلوغ کردند اما ایران با نشان دادن قدرت خود در خلیج فارس و سایر مرزهای خود جرات نزدیک شدن دشمن به ایران را هم از آن‌ها گرفته است.


ارسال نظرات