بیمارستان 235 تختخوابی الغدیر شهرستان ابهر با حضور دکتر قاضی زاده هاشمی وزیر بهداشت ، درمان و آموزش پزشکی و همچینن نماینده ولی فقیه در استان ، استاندار زنجان و نماینده مردم شهرستان ابهر و دیگر مسئولان استانی به بهره برداری رسید.
کد خبر: ۸۸۹۶۰۰۹
|
۱۱ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۰:۱۸
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، وزیربهداشت،درمان و آموزش پزشکی در مراسم بهره برداری از این بیمارستان گفت: مهمترین آرزوی ما این است که همه ایرانیان از فرصت های برابر برخوردار و روز به روز از خدمات بهتری بهره مند شوند، امیدواریم در دولت دوازدهم نیز این خدمات افزون شود.

دکتر قاضی زاده هاشمی افزود: هم اکنون مسئولان در راستای استقرار عدالت بیشتر تلاش می کنند و این همان آرزوی بنیانگذار انقلاب اسلامی، شهدا و مقام معظم رهبری است ، بنابراین همه کادر این بیمارستان باید با خدمت خالصانه وسیله رفاه بیشتر مردم را فراهم کنند.

وی با اشاره به اینکه نیروهای بیمارستانی با علم ، مهارت و محبت خود زمانی که مردم به آنها نیاز دارند کمک حالشان باشند، اظهار داشت: بیمارستان 235 تختخوابی الغدیر ابهر با 68 میلیاردتومان اعتبار احداث و تجهیز شده که 38 میلیارد تومان برای ساخت و 30 میلیارد تومان برای تجهیز آن هزینه شده است.

وزیربهداشت،درمان و آموزش پزشکی تصریح کرد: بیمارستان الغدیر ابهر به عنوان یک بیمارستان جنرال و قطب بزرگ درمانی در مسیر شریانی غرب به شرق کشور قرار گرفته و دارای بخش هایی مانند جراحی ، داخلی ، زنان و زایمان و کودکان و نوزادان، اورژانس، اتاق های عمل، مراقبت های ویژه، ام آر آی ، درمانگاه و بخش های پاراکلینیکی است.

دکتر قاضی زاده هاشمی اافزود: عملیات احداث این بیمارستان از سال 87 در زمینی به مساحت 17 هزار متر مربع آغاز شده بود اما تا سال گذشته ، حدود 45 درصد پیشرفت فیزیکی داشت.

وزیربهداشت،درمان و آموزش پزشکی خاطر نشان ساخت: با بهره برداری از این بیمارستان مردم شهرستانهای ابهر ، خرمدره، خدابنده و سلطانیه نیز از خدمات تخصصی و فوق تخصصی آن بهره مند خواهند شد.

ارسال نظرات