مسئول بسیج رسانه مازندران بیان کرد: برای سال جاری هم آموزش رسانه و خبرنگاران فعال با قوت دنبال می‌شود و تلاش داریم تا دوره‌های مختلف آموزشی برای خبرنگاران فعال فعلی در نظر گرفته شود.
کد خبر: ۸۸۹۵۹۷۶
|
۱۱ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۹:۴۹
 به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، حسن افشار در همایش یک روزه مدیران بسیج رسانه‌ شهرستان‌های استان مازندران به میزبانی بسیج ناحیه مقاومت نکا برگزار شد، اظهار کرد: امیدواریم بنای احداث خانه مطبوعات رد استان مازندران به عنوان یکی از مهمترین خواسته‌های خبرنگاران نهاده شود و خبرنگاران دارای یک مکان برای خود باشند.

وی با اشاره به اینکه کانون بسیج رسانه در تمام 22 شهرستان مازندران فعال است، افزود: مازندران تنها استان کشور است که کانون بسیج رسانه در تمام شهرستان‌های استان فعال است.

مسؤول سازمان بسیج رسانه مازندران گفت: توجه به دوره‌های آموزشی و تربیت کادر خبری انقلابی و تراز انقلاب از برنامه‌های مهم بسیج رسانه در سال گذشته بود که در پنج شهرستان بهشهر، قائمشهر، بابلسر، محمودآباد و رامسر اجرایی شد.

این مسؤول بیان کرد: برای سال جاری هم آموزش رسانه و خبرنگاران فعال با قوت دنبال می‌شود و تلاش داریم تا دوره‌های مختلف آموزشی برای خبرنگاران فعال فعلی در نظر گرفته شود.

افشار با اعلام اینکه تربیت رسانه تراز انقلاب از مهم‌ترین برنامه‌های بسیج رسانه است، یادآور شد: در این بخش با تمام توان از سال گذشته وارد عمل شده‌ایم و انتظار داریم امسال هم با کمک ارشاد و افرادی که دغدغه اهالی رسانه دارند، موفقیت‌های بیشتری کسب کنیم.

وی با تأکید بر تعامل بسیج رسانه با رؤوسای فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان‌ها گفت: تعامل و همکاری دوطرفه در شهرستان‌ها هم از نیازهای اساسی است که باید بیش از پیش مورد توجه قرار گیرد.


ارسال نظرات
پر بیننده ها