رییس اداره مشارکت های مردمی آموزش و پرورش استان در ناحیه یک زنجان :

مدارس هیات امنایی مصداق بارز مشارکت مردمی هستند

مدارس هیات امنایی مصداق بارز مشارکت مردمی هستند، مهمترین خصیصه این نوع مدارس مدیریت و مشارکت مردم در راستای ارتقای کیفیت آموزشی است .
کد خبر: ۸۸۹۵۹۵۸
|
۱۱ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۹:۳۰
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، رییس اداره مشارکت های مردمی آموزش و پرورش استان در جلسه مدیران مدارس هیات امنایی ناحیه یک زنجان ضمن قدردانی از تلاش های مدیران و معلمان مدارس هیات امنایی، گفت: واگذاری مدارس به مردم و بهره مندی از مشارکت فعال آنان در عرصه تعلیم و تربیت از مهم ترین اهداف مدارس هیات امنایی است .

علی بیات با بیان این که باید مدیریت مدارس را به مردم بسپاریم ،افزود: هرجا مردم در حوزه آموزشی و پرورشی ورود پیدا می کنند تاثیر عمیق و مثبتی می گذارند و باعث رشد کمی و کیفی برنامه ها می شوند.

وی با اشاره به این که در مدیریت مدارس هیات امنایی خرد جمعی بیشتر حاکم بوده و چشمگیر است، اظهار داشت: مدارس هیات امنایی مصداق بارز مشارکت مردمی هستند.

رییس اداره مشارکت های مردمی آموزش و پرورش استان زنجان تصریح کرد: مهمترین خصیصه این نوع مدارس مدیریت و مشارکت مردم در راستای ارتقای کیفیت آموزشی است .

بیات با بیان این که ما در سطح استان 74 آموزشگاه هیات امنایی داریم و در آن 24000 دانش اموز تحصیل می کنند، گفت: در ناحیه یک زنجان نیز26 آموزشگاه هیات امنایی فعالیت دارد که از آن 7 آموزشگاه دخترانه و 19 آموزشگاه پسرانه می باشد.

رییس اداره مشارکت های مردمی آموزش و پرورش استان تصریح کرد: با تمام توان از مدارس هیات امنایی حمایت می کنیم و مشارکت مردم در این گونه مدارس را فرصتی ارزشمند برای آموزش و پرورش می دانیم .

ارسال نظرات