مدیربسیجی مهدقرآن شهر مهران در گفتگو با«بسیج»:
حلیمی گفت: مهدهای قرآنی بسیج با برنامه ریزی و آگاه کردن خانواده ها و آموزش مواجهه با خطراتی که در جامعه کودکان را تهدید می کند می تواند بسیار موثر عمل کند.
کد خبر: ۸۸۹۵۹۳۶
|
۱۱ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۹:۰۱

مهدهای قرآنی بسیج برای کاهش پدیده کودک آزاری خانواده ها را آگاه کنندفاطمه حلیمی مدیر بسیجی مهد قرآنی ریحانه النبی در شهر مهران در گفتگو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری بسیج در رابطه با پدیده کودک آزاری و نقش بسیج و مهدهای قرآنی بسیج در آگاه سازی خانواده ها اظهار داشت: متاسفانه پدیده کودک آزاری افزایش یافته و بسیاری از خانواده ها را نگران کرده است.

وی با بیان این مطلب افزود: برای جلوگیری از اینگونه حوادث و کاهش آن آموزش به خانواده ها و آگاهی بخشی به آنها بسیار حائز اهمیت است و باید به آن پرداخت.

این مدیر بسیجی مهد قرآنی خاطر نشان کرد: همه ما باید در این رابطه تلاش کنیم مهدهای قرآنی بسیج با برنامه ریزی و آگاه کردن خانواده ها و آموزش مواجهه با خطراتی که در جامعه کودکان را تهدید می کند می تواند بسیار موثر عمل کند.

حلیمی عنوان کرد: به عنوان مثال خیلی از مادران و خانواده ها اطلاعاتی نسبت به سند 2030 و خطرات آن نداشتند اما از طریق بسیج و سپاه آموزش هایی داده شد و ما هم در مهد قرآن، خانواده ها را از طریق فیلم و تصاویر و توضیحاتی در مورد سند 2030 مطلع کردیم. در رابطه با پدیده کودک آزاری هم باید همین روش را پیاده کرد.

وی در پایان گفت: با آموزش های درست و اصولی و آگاه کردن خانواده ها بویژه مادران باید از وقوع اینگونه مسائل جلوگیری کرد.


ارسال نظرات