مدیرکل کمیته امداد استان بوشهر خبر داد

اجرای پویش مردمی تامین جهیزیه برای یک‌هزار نوعروس نیازمند در استان بوشهر

بوشهرـ مدیرکل کمیته امداد استان بوشهر گفت: پویش مردمی طرح تامین یک‌هزار فقره جهیزیه به مناسبت سال‌روز ازدواج حضرت امام‌علی(ع) و حضرت فاطمه‌زهرا(س) از 20 مرداد تا 10 شهریورماه انجام می‌شود.
کد خبر: ۸۸۹۵۹۰۲
|
۱۱ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۸:۳۰
به گزارش خبرگزاری بسیج؛ احمد لطفی اظهار داشت: بخش عمده‌ای از توجه مردم به حضور مشارکتی در برنامه‌های خیرخواهانه کمیته امداد مدیون همکاری و هماهنگی اصحاب رسانه، به خصوص صدا و سیمای مرکز بوشهر است.

وی افزود: اوج توجه رسانه‌ها به حمایت از محرومین در ماه مبارک رمضان سال جاری رقم خورد که طی آن شاهد افزایش رشد 83 درصد کمک مردم به محرومان جامعه به همراه جذب هشت‌هزار نفر حامی ایتام و محسنین بودیم که جای تشکر و قدردانی دارد.

مدیرکل کمیته امداد استان بوشهر با تبریک روز خبرنگار به همه اصحاب رسانه بیان کرد: توسعه استان بوشهر در کنار فعالیت مسوولین مرهون توجه جدی اهالی رسانه است که با حضور خود در بدترین شرایط آب‌و هوایی در فصل گرم و سرد سال زمینه انعکاس خدمات نظام به مردم و خواسته‌های مردم از مسوولین را بدون هیچ چشمداشتی منعکس می‌کنند.

وی با اعلام نقش برجسته صدا و سیمای مرکز بوشهر در حوزه اطلاع‌رسانی عنوان کرد: حضور منسجم و گسترده خبرنگاران و تصویربرداران این مرکز در برنامه‌های کمیته امداد سبب شده که شاهد توجه مردم به حضور در برنامه‌های مشارکتی کمیته امداد برای فرهنگ‌سازی انفاق و احسان و نوعدوستی باشیم که در تمامی سرفصل‌کاری این نهاد، افزایش چشمگیر منابع برای کاهش محرومیت در بین خانواده‌های تحت پوشش باشیم.

لطفی بیان کرد: صدا و سیمای مرکز بوشهر با به تصویر کشاندن چهره‌های موفقی که روزی تحت پوشش کمیته امداد بوده و امروز به عنوان پزشک، وکیل و کارآفرین برتر خود از محرومین دستگیری می‌کنند، سبب شده تا مردم استان با خروجی فعالیت‌های این نهاد مقدس که یادگار ارزشمند حضرت امام راحل است به خوبی آشنا شوند.

وی یکی از برنامه‌های پیش‌روی این نهاد در ماه جاری را پویش مردمی تامین یک‌هزار فقره جهیزیه به مناسبت سال‌روز ازدواج حضرت امام علی(ع) و حضرت فاطمه زهرا(س) دانست و گفت: در این برنامه که از 20 مرداد آغاز و تا 10 شهریورماه ادامه خواهد یافت در قالب این پویش مردمی و با استفاده از ظرفیت رسانه‌ها، علی‌الخصوص صدا و سیمای مرکز بوشهر زمینه جذب جهیزیه برای نوعروسان نیازمند فراهم می‌شود.

مدیرکل کمیته امداد استان بوشهر گفت: تبلیغات و فرهنگ‌سازی برای فریضه زکات و تامین و توزیع بیست‌هزار پرس غذای گرم در روز عید سعید غدیر خم در کنار ایجاد کارگروه تبلیغات و اطلاع‌رسانی جشن عاطفه‌ها با حضور کارشناسان کمیته امداد استان بوشهر و صدا و سیمای مرکز بوشهر جهت ایجاد زمینه لازم برای مشارکت مردم در تامین تعداد هشت‌هزار بسته فرهنگی ویژه دانش‌آموزان نیازمند در تمامی مقاطع تحصیلی با تاکید بر برنامه‌های ابتکاری و خلاقیت‌های رسانه‌ای از جمله برنامه‌های پیش رو برای یک‌ماه آینده این نهاد است.


ارسال نظرات