امسال حضور خادمان امام رضا(ع) در روستاها بر برکت و قداست این برنامه‌ها افزوده است و مردم روستاهایی که سال‌ها انتظار حضور این خادمان را داشتند در یک برنامه‌ریزی مناسب از حضور با برکت این خوبان بهره‌مند می‌شوند.
کد خبر: ۸۸۹۵۸۵۸
|
۱۱ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۷:۰۳

به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، دبیر دهمین جشنواره جشن‌های مردمی دهه کرامت شرق مازندران هم با بیان اینکه جوان‌گرایی در برنامه‌های زیر سایه خورشید مورد توجه قرار گرفته است؛ یادآور شد: امسال حضور خادمان امام رضا(ع) در روستاها بر برکت و قداست این برنامه‌ها افزوده است و مردم روستاهایی که سال‌ها انتظار حضور این خادمان را داشتند در یک برنامه‌ریزی مناسب از حضور با برکت این خوبان بهره‌مند می‌شوند.

عبدالحسین روشی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در شهرستان نکا افزود: تلاش داریم تا همه مردم از حضور با برکت خادمان در شهرستان‌های مختلف شرق مازندران برخوردار شوند و برنامه منسجم و محوری در شهرستان نکا روز سه‌شنبه دهم مرداد ماه برگزار می‌شود.

وی با تأکید بر حضور جوانان در کنار ریش‌سپیدان و بزرگان در برنامههای فرهنگی گفت: باید به جوانان میدان حضور داده شود تا با استفاده از ظرفیتها، استعدادها و قابلیتهای فراوانی که دارند شاهد رشد و بالندگی در عرصه‌های مختلف فرهنگی باشیم.

این مسؤول ادامه داد: توزیع متبرکات حرم رضوی در بین مردم از جمله برنامه‌های مهم و محوری همه ساله است که امسال هم این بسته‌های متبرک شامل نمک و نبات در بین افراد حاضر در جشن‌های مردمی زیر سایه خورشید توزیع می‌شود.

به گزارش فارس، دهه کرامت به روزهای پایانی خود و میلاد با سعادت امام رضا(ع) نزدیک می‌شود اما دلدادگی مردم ما به امام و مولای خویش و اهل بیت(ع) تمامی ندارد و روز به روز بر این دلدادگی افزوده می‌شود.

اندکی صبر، سحر نزدیک است؛ مردم شهرستان نکا دهم مردادماه چشم انتظار حضور کاروان زیر سایه خورشید و کرامات و نگاه امام رئوف امام رضا(ع) هستند.

"هرگز نمیرد آنکه دلش" جلد مشهد است

حتی اگر بال و پرش را جدا کنند

هرکس به مشهد آمد و حاجت گرفت و رفت

او را به درد کرببلا مبتلا کنند


ارسال نظرات
پر بیننده ها