مراسم تجلیل و تقدیر از کوهنوردان تیم دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان برگزار شد.
کد خبر: ۸۸۹۵۸۳۱
|
۱۱ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۶:۱۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از سمنان، در آستانه میلاد با سعادت علی ابن موسی الرضا(ع) و در راستای تقدیر از صعودکنندگان دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان به مرتفع ترین قله اورپا "البروس" مراسمی با حضور دکتر شادنوش رئیس دانشگاه، فتاحی مدیرکل ورزش و جوانان، هیئت رئیسه دانشگاه، جمعی از مسئولین استانی و شهرستانی و کوهنوردان و کارکنان دانشگاه در سالن آمفی تاتر امام رضا(ع) برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان، این مراسم با گزارش علی رضا مصدق یکی از صعودکنندگان این دانشگاه آغاز شد.

وی ضمن تشکر از حمایت های ریاست دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان از کوهنوردان دانشگاه در برنامه این صعود و برگزاری مراسم تقدیر، بیان داشت: حمایت های ریاست محترم دانشگاه از گروه صعودکنندگان به قله البروس و دیگر برنامه های ورزشی دانشگاه باعث دلگرمی و انگیزه کارکنان به انجام فعالیت های ورزشی و کسب رتبه های ملی و جهانی میشود.

صدیقی مسئول هیئت کوهنوردی دانشگاه نیز با اشاره به اینکه کار شما کوهنوردان در صعود این قله واقعا ستودنی و قابل ستایش است، گفت: اهداف صعودکنندگان به قله البروس ستودنی است آنان با نام بی بی دوعالم حضرت فاطمه زهرا (س) به این قله صعود نمودند.

فتاحی مدیرکل ورزش و جوانان با تشکر از مسئولین دانشگاه در حمایت از برنامه های ورزشی و برگزاری این مراسم،  بیان داشت: ورزش کوهنوردی با سایر ورزشها تفاوتهایی دارد از جمله اینکه کوهنوردی ترجیح تحمل سختیها بر راحت طلبی است و انسان با ادامه دادن این ورزش تواضع و جوانمردی را در خود تقویت نموده و روحیه ایثارگری اش فزونی می یابد و تنها ورزشی است که سکوی قهرمانی ندارد و مدال افتخارش آن است که به نمایندگی ملت سرافراز کشورش پرچم پرافتخار نظام جمهوری اسلامی را در بالای مرتفع ترین قلل جهانی به اهتزاز در آورد.

همچنین در این مراسم فیلم و اسلایدهایی که به وسیله اعضای تیم از منطقه صعود قله البروس تهیه شده بود بصورت مستند برای حاضرین نمایش داده شد.

در پایان این مراسم با اهداء لوح تقدیر و حلقه گل از صعودکنندگان قدردانی شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها