اولين همايش فصلي فرماندهان و شوراي واحدهاي بسيج دانش آموزي حوزه ايثار بسطام برگزار شد.
کد خبر: ۸۸۹۵۸۲۴
|
۱۱ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۶:۰۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، اولين همايش فصلي فرماندهان و شوراي واحدهاي بسيج دانس آموزي حوزه ايثار بسطام برگزار شد.

در اين همایش که با حضور فرماندهان و شورای واحدهای مقاومت پیشگام بسیج دانش آموزی در محل حوزه بسیج دانش آموزی ایثار برگزار شد، شرکت کنندگان در کلاس های آشنایی با بسیج دانش آموزی و برنامه های تخصصی نظیر صالحین، نیروی انسانی و فرهنگی با حضور معاونت های ناحیه مقاومت بسیج سپاه شاهرود شرکت کردند.

سرگرد پاسدار شاکری فرمانده حوزه بسیج دانش آموزی ایثار بسطام در این همایش با بیان اینکه بسیج دانش آموزی دارای اهمیت و نوک پیکان ورود افراد به بسیج است اظهار کرد: بسیج دانش آموزی زیر بنای کار تشکیلاتی و فرهنگی در بسیج است و مقدمه ای برای حضور نوجوانان در عرصه فرهنگی و خدمت رسانی و مدیریتی جامعه می باشد.

وی با اشاره به بکارگیری دانش آموزان در مقطع متوسطه دوم به عنوان فرمانده واحد بسیج گفت: این برنامه تحت عنوان یاوران ولایت برای پرورش مدیران ولایی و تربیت دانش آموزان تراز انقلاب اسلامی و ظرفیت سازی برای مشارکت نسل نوجوان برای تصدی مدیریت های آینده نظام اسلامی می باشد.

شاکری با اشاره به توجیه برنامه ها بیان کرد: این همایش برای توجیه برنامه های بسیج دانش آموزی در طی سال تحصیلی و اجرای درست و هدفمند برنامه ها اجرا شده و امیدواریم بتوانیم در جهت ترویج فرهنگ بسیجی در جامعه کوشا و فعال باشیم.

در این همایش شورای واحدها در کلاس های تخصصی با حضور معاونت های سپاه ناحیه شاهرود برای توجیه برنامه ها شرکت کردند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها