حضور میدانی از مهم‌ترین برنامه‌های یک مدیر خوب است

نماینده ولی فقیه در استان گفت: کمیته امداد از تشریفات و اسراف در امور پرهیز کند و همچنان مسیر امدادرسانی و محرومیت‌زدایی به صورت میدانی را ادامه دهد.
کد خبر: ۸۸۹۵۷۸۶
|
۱۰ مرداد ۱۳۹۶ - ۲۳:۴۵

به گزارش خبرگزاری بسیج استان چهارمحال و بختیاری؛ حجت الاسلام والمسلمین محمد علی نکونام، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه شهرکرد در دیدار با رئیس کمیته امداد کشور اظهار کرد: مدیریت در نظام جمهوری اسلامی باید بر اساس آموزه‌های اسلامی و سیره اهل بیت (علیه السلام) مدون و برنامه ریزی شود و عملکرد مدیران جهادی نسبت به رفع مشکلات جهادی شد.

حجت السلام نکونام با بیان اینکه مدیران به ارائه آمار و ارقام بسنده نکنند و برای رفع مشکلات نیازمندان تلاش بیشتری داشته باشند افزود: حضور میدانی از مهم ترین برنامه‌های یک مدیر خوب است؛ چراکه از نزدیک با زندگی محرومان آشنا می‌شود و گزارش های ارسالی را تجزیه و تحلیل می‌کند.

وی خواستار رفع تبعیض‌ها و رفع فقر و محرومیت در کشور شد و گفت: کوچک‌سازی کمیته امداد از فعالیت ها و برنامه ریزی های خوب و پسندیده در مدیریت جدید است؛ این نهاد از تشریفات و اسراف در امور پرهیز کند و همچنان مسیر امدادرسانی و محرومیت زدایی به صورت میدانی را ادامه دهد.

امام جمعه شهرکرد با اعلام اینکه طرح‌های اشتغال‌زایی زیادی توسط این نهاد اجرا شده است گفت: باید نظارت بر پرداخت تسهیلات اشتغال‌زایی و نحوه اجرا و فعالیت طرح‌ها به صورت مداوم و مستمر صورت بگیرد و حوزه تخصصی برای حمایت از طرح‌های توانمندسازی و خودکفایی تشکیل شود.

حجت السلام نکونام به مشارکت مردم و خیران در طرح های کمیته امداد اشاره کرد و افزود: میزان مشارکت مردم در طرح های کمیته امداد بیان گر اعتماد مردم به این نهاد است و باید این اعتماد که برای کمیته امداد سرمایه ای گران بهاست حفظ و تقویت شود.

ارسال نظرات
آخرین اخبار