مسئول حوزه بسیج‌دانشجویی مالک‌اشتر دانشگاه آزاد‌اسلامی گناباد بیان داشت: حضور جوانان در مناطق محروم روستایی سبب می‌شود جوانان منطقه نیز از انگیزه کار و تلاش بهره‌مند شوند و زمینه رونق و آبادانی روستای خود را فراهم سازند.
کد خبر: ۸۸۹۵۷۵۶
|
۱۰ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۹:۲۷
محمد ارمی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در خراسان رضوی، گفت: یکی از برکات اردوهای‌جهادی خدمت‌رسانی به مردم است و دانشجویان در این اقدام جهادی ضمن لذت‌بردن از خدمت به مردم محروم، زمینه خودسازی خود را فراهم می‌کنند.

وی اظهارکرد: حضور جوانان در مناطق محروم روستایی سبب می‌شود جوانان منطقه نیز از انگیزه کار و تلاش بهره‌مند شوند و زمینه رونق و آبادانی روستای خود را فراهم سازند.

ارمی با بیان اینکه در اردوهای جهادی دانشگاه آزاد گناباد حدود ۳۵نفر از برادران و ۳۵ نفر از خواهران بسیجی حضوردارند، اظهارکرد: اردوی جهادی برادران از ۶شهریورماه آغاز و در مدت ۱۰ روز این اردوی جهادی اقدامات عمرانی، آموزشی و فرهنگی، اقتصادمقاومتی و بهداشتی انجام خواهد شد.

وی ادامه‌داد: در این اردوی‌جهادی در زمینه بهداشت و سلامت، چند پزشک در زمینه درمان، مشاوره و ویزیت رایگان حضور خواهند داشت.

مسئول حوزه بسیج‌دانشجویی مالک‌اشتر دانشگاه آزاد‌اسلامی گناباد به برگزاری اردوی‌جهادی خواهران در روستای رحمت آباد اشاره و تصریح‌کرد: خواهران بسیجی در مدت ۱۰ روز استقرار خود در روستای رحمت آباد آموزش‌هایی در زمینه فرهنگی، اقتصاد‌مقاومتی، مشاغل‌خانگی، کمک‌های اولیه، غربال‌گری، مشاوره و ازدیاد جمعیت به اهالی این روستا ارائه دادند.همچنین جشن ولادت حضرت معصومه(س)  و روز دختر توسط این گروه جهادی خواهران در روستای رحمت آباد برگزار شد.

ارمی افزود: علاوه بر موضوعات مطرح شده کارگاه‌های آموزش دامپروری و کشاورزی برای اهالی روستا، کلاس‌های تربیتی، فرهنگی و آموزشی برای دانش‌آموزان و برگزاری مسابقات برای کودکان از دیگر اقدامات انجام‌شده در اردوهای‌جهادی دانشجویان بسیجی می‌باشد.

وی با اشاره به اینکه در زمان اردوهای‌جهادی حلقه‌های معرفتی و تربیتی برای دانشجویان برگزار می‌شود، اظهارکرد: علاوه بر اردوهای‌جهادی که در تابستان برگزار می‌شود، تا پایان سال اردوهای جهادی یک روزه و دو روزه دانشجویان بسیجی نیز در مناطق روستایی برگزار خواهد شد.


ارسال نظرات
پر بیننده ها