مسئول بسیج دانشجویی سپاه ناحیه تربت حیدریه خبرداد؛

اعزام گروه جهادی مهاجران آسمانی به بخش بایگ تربت حیدریه

مسئول بسیج دانشجویی سپاه ناحیه تربت حیدریه از اعزام گروه جهادی خواهران دانشجو به روستای خورشبر بخش بایگ تربت حیدریه خبر داد.
کد خبر: ۸۸۹۵۷۵۱
|
۱۰ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۹:۱۵
 محمدعلی یعقوبی در حاشیه اعزام این گروه در گفت‌و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در خراسان رضوی، اظهار داشت: گروه جهادی با نام مهاجران آسمانی و متشکل از ۲۰ خواهر دانشجوی بسیجی ازدانشگاههای آزاد اسلامی، پیام نور و دانشگاه عالی شهرستان تربت حیدریه به مدت ۱۰ روز در روستای خورشبر بخش بایگ تربت حیدریه بصورت شبانه روزی مستقر خواهند بود.
 
وی تصریح کرد: این گروه جهادی با هدف برنامه های آموزشی، فرهنگی بهداشتی، اقتصاد مقاومتی و کاهش آسیب های اجتماعی در سطح خانوادها به این منطقه محروم اعزام شدند.
 
یعقوبی، از آموزش سبک زندگی اسلامی و ایرانی، بعنوان اولویت اصلی این گروه یاد کرد و گفت: با توجه به اینکه ذائقه و سبک زندگی مردم در حال تغییر و چالش می باشد یکی از مهمترین برنامه های اردوهای جهادی برای خانواده ها ترویج و تبیین سبک زندگی اسلامی و ایرانی است.
 
مسئول بسیج دانشجویی سپاه ناحیه تربت حیدریه خاطر نشان کرد: علاوه بر این دانشجویان جهاد گر بسیجی در این مدت برنامه های آموزشی شامل؛ گلیم بافی، آشپزی، نمددوزی، گلدوزی، طب سنتی، خیاطی، پیشگیری از اعتیاد و کارگاههای آموزشی مختص کودکان را برای مردم ارائه می دهند.
 
وی بیان داشت: گروه جهادی منتظران خورشید متشکل از ۲۲ جهاد گر بسیجی برادر از دانشگاههای این شهرستان هفته گذشته با هدف عمران و ابادانی به منطقه سفید سنگ فریمان اعزام شدند.
 
به گفته فرمانده سپاه ناحیه تربت حیدریه امسال بالغ بر یکهزار بسیجی در حوزه های محلات، دانش آموزی، دانشجویی، جامعه زنان، جامعه پزشکی و متخصصین، ۱۸ اردوی جهادی را در مناطق محروم تربت حیدریه برگزار می کنند. بالغ بر ۱۲ هزار دانشجو در ۷ مرکز دانشگاهی شهرستان تربت حیدریه مشغول تحصیل هستند که بسیج دانشجویی در تمام این مراکز دارای پایگاه مقاومت بسیج فعال است.
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار