مسئول سازمان بسیج طلاب وروحانیون استان همدان:
مسئول سازمان بسیج طلاب وروحانیون استان همدان با بیان اینکه سند 2030 دارای ابعاد بسیار وسیع و ویرانگری است، گفت: بسیاری از مسئولین در دستگاه‌های مختلف نسبت به آن غافل هستند.
کد خبر: ۸۸۹۵۷۴۵
|
۱۰ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۹:۱۰
بسیاری از مسئولین نسبت به ابعاد ویرانگر سند 2030 غافل هستند
به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، نشست شورای عالی بسیج طلاب و روحانیون همزمان با دهه کرامت با حضور آیت الله موسوی اصفهانی نماینده مردم همدان در مجلس خبرگان و مدیر حوزه های علمیه استان به همراه سایر اعضای این شورا با موضوع سند 2030 یونسکو در محل اردوگاه شهید قاسمی همدان برگزار شد.

مسئول سازمان بسیج طلاب وروحانیون استان همدان در این نشست با اشاره به سند 2030 اظهار داشت: این سند بر خلاف ظاهری خوش فاجعه بار و بنیان برافکن است.

حجت الاسلام علی حسنی افزود: این سند دارای ابعاد بسیار وسیع و ویرانگر است که بسیاری از مسئولین در دستگاه‌های مختلف نسبت به آن غافل هستند.

وی با اشاره به وظیفه ذاتی مجلس وشورای عالی انقلاب فرهنگی عنوان کرد: این مجموعه‌ها باید برای لغو کامل این سند ورود جدی تر و قوی تری داشته باشند.

مسئول سازمان بسیج طلاب وروحانیون استان همدان با انتقاد از این طرح آن را حامل نگاهی دانست که صریحا می‌گوید تربیت دینی و الهی در مدارس خلاف حقوق کودک و بشر است اما آموزش مسائل جنسی و پورن تحت عنوان بهداشت جزء حقوق آنها است حتی برای کودکی که بلوغ جنسی و جسمی پیدا نکرده است.

آیت الله موسوی اصفهانی نماینده مردم استان همدان در مجلس خبرگان رهبری با اشاره به اقدامات برخی سازمان‌ها در خصوص این سند خواستار ارائه پاسخ در خصوص اجرایی کردن سند فرهنگی 2030 با حضور نخبگان وشورای اقشار بسیج شد.

بسیاری از مسئولین نسبت به ابعاد ویرانگر سند 2030 غافل هستند 

انتهای پیام/

ارسال نظرات