خبرهای داغ:
فرمانده سپاه ناحیه اسدآباد گفت: کسانی که در تخریب سپاه و بسیج گام برمی‌دارند در زمین دشمن بازی کرده و این افراد یا ناآگاهانه حرف می زنند یا مغرض هستند.
کد خبر: ۸۸۹۵۷۳۷
|
۱۰ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۸:۵۴
تخریب و هجمه علیه سپاه و بسیج بازی در زمین استکبار جهانی است
حسن مرادی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در اسدآباد اظهار داشت: متاسفانه در داخل کشور یک جریان به صورت هدفمند در مسیر تخریب علیه سپاه و بسیج قرار گرفته و این یک واقعیت تلخ است.

وی افزود: این نوع ادبیات در دهه اول انقلاب توسط بعضی از افراد ضد انقلاب علیه سپاه به کار گرفته می شد و این موضوع در حال حاضر شباهتی با دهه اول انقلاب دارد.

فرمانده سپاه ناحیه اسدآباد عنوان کرد: در آن سال‌ها حضرت امام (ره) فرمود «اگر سپاه نبود، کشور هم نبود» که امروز به این جمله معروف حضرت امام (ره) پی برده‌ایم که سپاه با قدرت در تمام عرصه های مقابله با تهدیدات دشمن خوش درخشیده است.

وی گفت: سپاه پاسداران در طول این 38 سال ثابت کرده است که یکی از عوامل اصلی اقتدار ملی بوده و نقش به‌سزایی در امنیت ملی نظام دارد.

فرمانده سپاه ناحیه اسدآباد ابراز داشت: کسانی که در تخریب سپاه و بسیج گام برمی دارند در زمین دشمن بازی کرده و این افراد یا ناآگاهانه حرف می زنند یا مغرض هستند.

وی ادامه داد: متاسفانه در کشور هرکس و هر مجموعه ای خوب کار کند و کار جهادی و انقلابی داشته باشد مورد هجمه قرار می گیرد.

مرادی با اشاره به اقتدار سپاه خاطرنشان کرد: نمونه بارز اقتدار سپاه پاسداران حمله موشکی در شب لیله القدر در ماه مبارک رمضان است که به استکبار جهانی و کشورهای متحجر منطقه فهماند عمق استراتژی دفاع از دستاوردهای انقلاب اسلامی خارج از مرزهای ایران است و در هر کجا و در هر زمان لازم باشد در مقابل تهدیدات ایستادگی می‌کند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات