میزان مصرف نفتگاز غیر نیروگاهی استان در 4 ماهه نخست سالجاری 148 میلیون و 900 هزار لیتر بوده که این میزان مصرف نسبت به مدت مشابه سال قبل با مصرفی از یک رشد 18 درصدی برخوردار می باشد.
کد خبر: ۸۸۹۵۶۰۳
|
۱۰ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۴:۴۶
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، مدیر پخش فراورده های نفتی منطقه زنجان از رشد 18 درصدی نفتگاز غیرنیروگاهی در استان خبر داد و گفت: در استان شاهد رشد مصرف نفتگاز در اکثر بخشهای مصرفی می باشیم.

محمود آقامحمدیان تفزود: میزان مصرف نفتگاز غیر نیروگاهی استان در 4 ماهه نخست سالجاری 148 میلیون و 900 هزار لیتر بوده که این میزان مصرف در قیاس با مدت مشابه سال قبل با مصرفی در حدود 126 میلیون و 250 هزار لیتر از یک رشد 18 درصدی برخوردار می باشد.

محمود آقا محمدیان همچنین به میزان مصرف نفتگاز غیرنیروگاهی در بخشهای مختلف مصرفی اشاره داشت و افزود میزان مصرف نفتگاز بخش صنایع در 124 روز سال 96 در حدود 14 میلیون و 550 هزار لیتر و در مدت مشابه سال قبل 12 میلیون و 480 هزار لیتر بوده که این قیاس مصرف حاکی از یک رشد 16 درصدی می باشد.

این مقام مسئول در ادامه مصرف نفتگاز بخش حمل و نقل را نیز افزایش برشمرد و اظهار داشت: با توجه به مصرف 108 میلیون و 100 هزار لیتری نفتگاز حمل و نقل در 4 ماهه نخست سالجاری و مقایسه آن با مصرف 87 میلیون و 640 هزار لیتری مدت مشابه سال قبل یک رشد 23 درصدی به ثبت رسیده است.

وی در خصوص افزایش مصرف نفتگاز بخش حمل و نقل عنوان داشت استان زنجان با توجه به موقعیت خاصی و بعنوان کوریدور غرب به شرق همواره از تردد بالایی برخوردار بوده بطوریکه حجم مصرفی نفتگاز حمل و نقل استانهای همجوار نیز گاهها با توجه به عبور وسایط نقلیه چندین استان شمالغرب در این استان تامین می شود .

مدیر منطقه همچنین تصریح کرد: میزان مصرف نفتگاز غیر نیروگاهی 4 ماهه سالجاری در بخش کشاورزی از تغییر محسوس برخوردار نبوده بطوریکه میزان مصرف در سالجاری 25 میلیون و 650 هزار لیتر و در مدت مشابه سال قبل 25 میلیون و 120 هزار لیتر بوده است.

ارسال نظرات