خبرهای داغ:
رئیس بسیج رسانه استان قزوین با بیان اینکه بیان دستاوردهای انقلاب باید جزو اقدامات اصحاب رسانه قرار بگیرد، عنوان کرد: علی رغم همه تلاش‌ها و توطئه‌های دشمن برای سرنگونی انقلاب ، تا به امروز با حضور نیروهای انقلابی این دشمنی‌ها بی نتیجه مانده است.
کد خبر: ۸۸۹۵۵۶۹
|
۱۰ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۳:۵۳

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین، اعضای هیئت مدیره‌ی خانه مطبوعات استان قزوین پیش از ظهر دوشنبه با رئیس بسیج رسانه استان قزوین دیدار و گفت‌وگو کردند.
در این نشست محمدکریم کاظم پور رئیس خانه مطبوعات استان قزوین از خدمات ارزنده محمد سرباز رئیس سابق بسیج رسانه استان قزوین قدردانی کرد و به مدیریت جدید بسیج رسانه قزوین نیز تبریک گفت.
وی در ادامه اظهار کرد: بسیج رسانه استان قزوین و مجموعه سپاه قزوین یک ظرفیت مهم و بزرگ فرهنگی است که باید از این ظرفیت به خوبی بهره برد.
وی در ادامه افزود: مجموعه بسیج رسانه در کنار خانه مطبوعات استان قزوین می‌تواند در نقش بازوی فکری و اجرایی مناسبی عمل کرده و به ایجاد فضای همدلی در فضای مطبوعات کمک شایانی کند.
محمد کشاورز رئیس بسیج رسانه استان قزوین در ادامه این دیدار گفت: جای خوشحالی است که تیم جدید خانه مطبوعات استان قزوین توانست اعتماد اصحاب رسانه را کسب کند.
وی ابراز کرد: با حضور تیم جدید خانه مطبوعات استان قزوین امیدواریم شاهد یک حرکت تحول زا در صنف مطبوعات استان باشیم.
این مسئول عنوان کرد: به لطف خدای متعال کشور ما شاهد آرامش و امنیت و ثبات در منطقه است و ما باید در فضای رسانه‌ای استان نیز این آرامش و انگیزه را به مردم انتقال دهیم و بتوانیم امید نسبت به آینده را تقویت کنیم.
وی با بیان اینکه بیان دستاوردهای انقلاب باید جزو اقدامات اصحاب رسانه قرار بگیرد، عنوان کرد: علی رغم همه تلاش‌ها و توطئه‌های دشمن برای سرنگونی انقلاب ایران، تا به امروز با حضور نیروهای انقلابی این دشمنی‌ها بی نتیجه مانده است.

کشاورز بیان کرد: استکبار جهانی هم اکنون از طریق ابزاری چون شبکه‌های اجتماعی، ماهواره و رسانه‌های خود به دروغ پردازی علیه انقلاب و نظام مشغول است و نقش رسانه‌های انقلابی برای مقابله با این فضا به خوبی قابل توجه است.
وی در پایان گفت: همه ما علاوه بر داشتن دغدغه رشد و اعتلای صنفی خبرنگاران باید در مسیر تبیین اهداف انقلاب قدم برداریم.

1004/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها