مراسم استقبال از محسن منوچهری قهرمان کشتی گیر ناشنوای زنجانی افتخارآفرین بیست و سومین دوره المپیک تابستانی 2017 ناشنوایان برگزار شد.
کد خبر: ۸۸۹۵۵۶۷
|
۰۹ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۰:۰۰
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، مراسم استقبال از محسن منوچهری قهرمان ارزنده کشتی ناشنوایان استان ساعتی پیش و با حضور مدیر کل ورزش و جوانان و دوستداران ورزش در مجموعه ورزشی انقلاب برگزار شد.

محسن منوچهری کشتی گیر وزن 86 کیلوگرم کشتی آزاد استان زنجان در بیست و سومین دوره المپیک تابستانی 2017 ناشنوایان -سامسون ترکیه موفق به کسب مدال برنز شده و برای استان زنجان افتخار آفرید.

داود خیری رئیس هیات ورزش های ناشنوایان استان زنجان در حاشیه این مراسم با بیان اینکه این دوره از رقابت ها از سطح فنی و زیرساختی مطلوبی برخوردار بود اظهار داشت: تنها مشکل موجود ناداوری هایی بود که در مسابقات وجود داشت و تاثیر قابل توجهی بر نتایج رقابت ها داشته است.

وی در ادامه به مسائل و مشکلات ورزشکارران ناشنوا و هیات ورزش های ناشنوایان اشاره کرد و افزود: باید در راستای کسب موفقیت های بیشتر این مشکلات اعم از نبود سالن جهت درآمدزایی و پوشش ورزشکاران و اشتغال و مسکن قهرمانان مرتفع شود و این نیازمند هماهنگی و همدلی همه مسئولین است.

رئیس هیات ورزش های ناشنوایان در پایان اظهار داشت: از روز آغاز به کار هیات به ریاست وی 9 رشته ورزشی راه اندازی شده است و ابراز امیدواری کرد: با همکاری اداره کل و فدراسیون بتواند همه رشته های ورزشی را در این هیات بسیار پر چالش و مهم راه اندازی نماید.

گفتنی است: مدال آوران کاروان ورزشی ناشنوایان جمهوری اسلامی ایران تا پایان یازدهمین روز مسابقات مجموع 31 مدال ( 5 طلا ، 9 نقره و 17 برنز) کسب کردند.

ارسال نظرات